With pleasure ~ CB - 49
'Shin, als ik helemaal klaar ben en de kamer weer uitkom, ben jij dood!' Kirt Kiro waarop ik mijn handen opsteek. 'Geen doodsbedreigingen naar de behulpzame Shin, jongeman!' Zeg ik en zwaai mijn vinger op en neer waardoor de mannen grinniken. 'Amilia, je móet mij helpen met kleren uitzoeken.' Jengelt Strify meteen die mij al bij mijn pols vast grijpt en mee wilt sleuren. 'Max eerst! Hij moet echt eerst even naar buiten.' Lach ik en maak me los waarna ik Max snel optil die op de gang zat te wachten en snel, zo snel dat kan op mijn hoge hakken, het hotel uit.
Eenmaal weer terug boven in Strify's kamer bekijken we snel wat kleren waar we een setje van samen stellen. Het bestaat uiteindelijk uit een zwarte blouse met een donker grijze broek, bruin leren jasje, witte schoenen en een riem met studs. 'Make-up zal ik beneden wel kunnen doen of niet?' Vraag ik hem waarom hij knikt. 'Nou eens kijken of de andere ook nog hulp moeten hebben.' Grinnik ik en neem Max aan zijn lijntje mee. 'Kiro, hulp nodig?' 'Nah, alleen je mening.' Ik bekijk hem even en knik. Donker blauwe blouse, donkerblauwe spijkerbroek met wat kettingen en en riem met kaarten, sneakers. 'Goedgekeurd.'
Yu en Romeo bleken al geholpen te worden en Shin had het zelf al uitgezocht. In een grote kamer met allemaal visagisten en andere mensen die zich met het uiterlijk van de mannen bezighielden, begin ik maar weer met Strify die het steeds nodig vindt om mij met zich mee te sleuren. 'Goed wat wil je? Wilt meneer roze? Of geel?' Plaag ik hem terwijl ik zoek naar een foundation die hem past. Toch hoor ik hem wel lachen. 'Doe maar roze.' Grinnikt hij waarop ik terug lach. 'Mafkees.' Grijns ik en begin de foundation aan te brengen nadat ik zijn gezicht nog even heb gereinigd.
Reageer (1)
Volgens mij krijgen Strify en Amilia iets! ... Een kado, van mij. Namelijk een ... kudo.
1 decennium geledenSnel verder!