Diary 1-1-2010
1 januari 2010 22.06
Lief Dagboek,
Vandaag heb ik tot een uur of 2 uitgeslapen. Ik was echt uitgeput. Toen ik wakker werd, zat mijn oma naast mijn bed. Ze had daar een uur zitten kijken hoe ik sliep. Toen ik vroeg waarom mompelde ze alleen maar iets in het Russisch. Ik hou echt van haar, maar soms is ze behoorlijk vaag bezig. Later zijn we met z'n allen naar het bos geweest. Koda vond het echt geweldig. Trouwens, Koda is onze hond. Het is een zwart-witte Border Collie. Hij is nu 2 jaar oud. Ook mijn broers leefden zich helemaal uit. Na een uur wandelen, kreeg oma het ineens benauwd. Dus we gingen naar een klein cafeetje aan de rand van het bos om wat te eten. Ik nam een kop choco koffie en een muffin. Mmm....ik hou van muffins *mjamm*. Om 4 uur gingen we weer naar huis. 's Avonds aten we macaroni. Daarna gingen oma en ik oude foto's bekijken. Ze had een fotoboek meegenomen. Daarin zaten allemaal foto's van mijn vader toen hij klein was. Ook liet ze wat foto's zien van hoe haar dorp er nu uitziet. En er kwam nog een foto langs van de kleinzoon van een vriendin van haar. Hij heet Gregory en is 16 jaar. En hij is echt ongelooflijk knap. Tenminste op die foto dan. Ik liet oma ook mijn klassenfoto zien. Bij iedereen uit mijn klas moest ik vertellen wat ik van diegene vond en gaf zij nog commentaar op het uiterlijk. Het was echt heel gezellig. Maar nu ga ik toch echt slapen, dus welterusten.
Kusjes, Sophie
Ik schiet in de lach. Toen wist ze nog niet dat ze Gregory zou gaan ontmoeten. Snel sla ik de pagina om.
Reageer (1)
YAAAAAAAAAYYYY MEER!! NIEUWSGIERIG!
1 decennium geleden