Foto bij School ;^p

Dit pakje draag je meestal naar school :p

Het is een nieuw schooljaar en je hebt echt geen zin om naar school te gaan. Je zou veel liever nog thuis zitten ipv naar die domme school.Gelukkig moet je niet met de bus naar school maar heb je je eigen auto. Als je in school aankomt komt je bffe al direct naar je toe lopen. 'hallo' zegt ze heel opgewekt dat je erbijna misselijk van wordt. 'HAllo' zeg je dan maar terug.Als jullie verder lopen naar de kastjes zie je een jongen die je nog nooit eerder hebt gezien en je moet wel toegeven dat hij wel nog iets heeft. Maar niks voor jou want ji kan je geen vriendjes veroorloven je moet je concentreren op cheerleaden.Waar jij de hoofd cheerdleader bent natuutlijk want jij ben het beste van de school.
En ja hoor daar gaat de bel. Je loopt naar je klaslokaal.Als jullie allemaal neerzitten komt er een jongen de klas binnen.
Iedereen is muisstil als hij de klas binnen komt het is bijna beangstigend. Het is de jongen die je daarnet ook al had gezien maar waar je geen aandacht aan mocht besteden. Hij moest ergens plaatsnemen en er was alleen nog maar plaats naast ja je raad het nooit naast jou ER mocht dan ook niemand naast jou zitten want daar was jij veel te populaire voor. Maar er was geen andere keuze dat hij naast jou moest zitten.
De jongen 'hallo ik ben alex wie ben jij?'
Jij;'ik ben quinn en laat me met rust ik ben de hoofdcheerleader en ik praat niet met jongens zoals jij.'
Alex keek je met opend mond aan en draaide dan zijn hoofd en keek naar het bord.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen