dit word dan mijn verhaal bij een paar zinnen in de chat zitten smiley,s achter maar ik heb het over geplaats van word (H)

Snel ga ik achter mijn computer. Nu kan ik eindelijk het goede nieuws vertellen. Ik ga snel op MSN en klik daar Britt aan.
MyAnne : Hooooi .
FlameLover : Hooooi .
MyAnne : Goed nieuws !!!
FlameLover : kom maar op met dat goed nieuws .
MyAnne : Ik mag mee op trektocht !!! en mag jij mee ?
FlameLover : Jaaaa met Flame .
MyAnne : Cool dat Flame mee mag maar je zult het niet geloven , ik kon het zelf niet geloven : Ik krijg een eigen Pony.
FlameLover : Yeah kunnen we eindelijk met z,n vieren rijden en Iris mag mee en Kim ook mag ook mee alleen Iris mag Fire-Fly niet meenemen
MyAnne : Jammer mag zij er een van de manege ?
FlameLover : Geen idee ik zal Iris bellen …
MyAnne : Ik wacht .
FlameLover : …
FlameLover : Ik heb het gevraagd maar van haar ouders mocht het niet want ze zijn bang dat Fire-Fly weer kreupel word.
MyAnne : O , wat vervelend voor Iris
Fire-Fly=TheBest is toegevoegd aan het gesprek .
Fire-Fly=TheBest : Heeeey Girls !
MyAnne : Heey Iris
FlameLover : Hoi mag je een paard van de manege lenen ?
Fire-Fly=TheBest : Nee maar wel bij manege de paardenhoef !
MyAnne : Die paarden ken je niet !
Fire-Fly=TheBest : Nou en , ik had een zwarte Arabier gezien en ik weet het zeker , die wil ik ! Het is een hengst en Heet : Roco …
MyAnne : Je moet het zelf weten maar ik krijg mijn eigen pony !!!
Fire-Fly=TheBest : Tof mag die mee ?
MyAnne : Ja het word te gek
FlameLover : Ja het word mega Cool
Fire-Fly=TheBest : mega leuk en zonder ouders !!!
MyAnne : Doei !
FlameLover : doei ben benieuwd naar je pony !!!
Fire-Fly=TheBest : Dag !
MyAnne gaat offline .
FlameLover gaat offline.
Fire-Fly=TheBest gaat offline .
Ik zet de computer uit. Ik ren naar beneden en vraag wanneer we naar de paardenmarkt gaan. ʽ Morgen maar wij hebben er al een uitgekozen dus jij mag morgen een stalletje van de schuur maken ̓ ʽ Ik ben benieuwd zeg ik ̓ Ik geef mijn moeder en vader een zoen en loop naar boven. Ik poetste mijn tanden en zet de wekker om 7:00. Morgen moet ik goed uitgerust zijn want de schuur moet nog echt opgeknapt worden.

Reageer (2)

  • Roekletje

    (yeah)(yeah)

    1 decennium geleden
  • Yuzu

    (Y)+(yeah)Vervolg !!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen