Foto bij The run away 2

Soundtrack

'Jennifer kom terug! Als ik je te pakken krijg zwaait er wat!' roept Diana die intussen de tuin ook al uit is. 'Je krijgt me nooit! Nooit hoor je me!' roep ik terwijl ik zo hard mogelijk naar het busstation ren. Gelukkig heb ik een beanie op gedaan en zie je niet goed hoe ik eruit zie. Dus mij als vermist opgeven gaat niet lukken. 'Jennifer ik bel de politie!' roept ze maar ik blijf stug door rennen. Ondertussen begint het hard te regenen en ik blijf maar hard door rennen. Ik moet en zal binnen nu en een kwartier bij het busstation zijn. Uit het niets rijd er opeens een witte BMW naast me. Kut! Dat is Diana 's auto! Stik ik ben er bij!. 'Jennifer stop onmiddellijk! Je gedraagt je als een kleuter!' 'Owjaa?! Kunnen kleuters dit?!' roep ik en sla hard tegen de zijruit aan die uit elkaar barst. Glas scherven liggen op de grond en bij haar in de auto. Dit doe ik niet omdat ze me tegen houd maar omdat ze me altijd de schuld van alles gaf. Ze was jaloers omdat mijn vader mij altijd alle aandacht gaf en alles voor me kocht. 'Jennifer ben je gek geworden?!' roept ze en kijkt verbaasd naar het kapotte raam. Dan stopt ze de auto en keert ze om. Nu zit ik best wel in de problemen. Ik weet dat ik 's nachts beter niet buiten kan zijn. Voor al niet als het in de buiten buurt want dan komen er allemaal enge mannen naar buiten. Zoals bendes, moordenaars, zwervers noem maar op. Gelukkige woon ik in een rijke luis buurt. Nou woon het is nu meer woonden. Opeens hoor ik geritsel in de bosjes en begin ik nog harder te rennen. Dan word ik gehaakt en val hard op de grond. 'Zo zo meisje waarom rennen wij zo hard?' vraagt de schim die me gevloerd heeft. 'Gaat je niks aan!' zeg ik fel. 'Doe maar rustig ik wil je geen kwaad doen. Ik ga naar Phoenix' zegt hij vriendelijk. Mijn gezicht betrekt. 'Ik.. b-ben... ik... ga ook naar Phoenix' stotter ik. Hij stapt in het licht en wauw wat is hij knap. 'Dus jij vloert me om te zeggen dat je naar Phoenix gaat?' vraag ik. 'Ow sorry daarvoor. Maar ik dacht je rent zo hard dus misschien is er iets aan de hand of zo' Hij steekt zijn hand uit en helpt me overeind. 'Ik ben gewoon weg gerend van huis. En heb toen het raam van mijn stiefmoeder 's auto in geslagen. Als ik naar mijn rechter hand kijk zie ik dat hij vol met bloed zit. 'Ow kutzooi! Mijn hand bloed!' De jongen kijkt me aan en haalt dan verband te voor schijn. 'Heb ik altijd bij me. Ik haal me nog wel eens open' glimlacht hij. Dan verbind hij mijn hand en lopen we samen richting het busstation. 'Dus als ik het goed begrijp ben je van huis weggerend omdat je geen skater/scene girl mocht zijn?' 'Alleen skater geen scene girl. Mijn vader is nog al netjes terwijl hij zelf een skate bedrijf heeft' lach ik. 'Best grappig jij mag geen skater zijn en je pa runt een skate bedrijf' lacht hij. 'Wacht eens ik weet je naam nog niet! Hoe heet je eigenlijk?' vraagt hij. 'Ik heet Jennifer maar de meeste mensen noemen me Lil' Pink' Ja in dat jaar is mijn bijnaam ook al veranderd. Deze is bedacht door David en Jaws. 'Coole bijnaam ik heet Jay' glimlacht hij.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen