~Justin Bieber.
"we kunnen niks doen, er zijn te veel mensen die er vanaf weten" zei Antoine. "en nu?" vroeg ik twijfelend. "en nu, niks, hopen dat bewaarders er niet achter komen" hij keek naar Angel, ze leek wel bang. "en wat als ze er wel achter komen?" ik moest weten wat ik haar aan zou doen als ze erachter kwamen. "dan denk ik dat Angel of weg gaat, of ze zal nooit meer iets kunnen doen" zei Antoine zachtjes. "is dat echt?" Angel knikte. "als je weg gaat, ga je dan met mij mee, ik ben degene die hiervoor heeft gezorgd, ik vind dat ik jou dan moet helpen in plaats van anders om" ze kreeg een kleine glimlach op haar gezicht en knikte. "als wij weten dat ze erachter zijn, dan zal ik je sms'en" zei ze weer wat vrolijker. Ergens hoopte ik dat ze erachter kwamen, dan ging ze met mij mee, dan zou ze voor lang, heel lang bij mij zijn. "maar Justin, je moet gaan, voordat mijn vader thuis komt, als hij je ziet dan hebben we nog meer problemen" ik knikte en we liepen weer naar beneden. Toen we bij de deur stonden gaf ze me nog snel een kus op mijn wang en glimlachte. "ik beloof je dat ik je zal sms'en" zei ze nog voordat ik weg liep.


Klein, dat weet ik, maar zou er misschien iemand mee willen schrijven aan dit verhaal, eerst deed ik het samen met SexiBitch (Marcha) , maar ze is gestopt, op heel Q. Dus als je mee wilt schrijven dan moet je me maar een pb sturen (:
xx

Reageer (1)

  • Europa

    verderrr<3333333333333333333333

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen