.6
have fun
ps ik weet dat er nu een paar slechte stukjes volgen
het probleempje is alleen ik weet hoe het verhaal gaat eindige ongeveer
ik weet alleen niet hoe ik tot mijn einde geraak
ps2 als de Emmett pov op slecht is, zeg het dan doe ik geen andere pov's meer
Waarover ging dit? Vroeg Emmett mij terwijl de Cullens mij allemaal verbaast aankeken en ik zelfs een vleugje medelijden meende te herkennen in Edwards ogen.
Niks bijzonders, ik vertel het later nog wel eens.. Was mijn antwoord op Emmetts vraag. Dit is dus het secretariaat hebben jullie graag dat ik wacht zodat ik jullie straks naar jullie klassen kan brengen of vinden jullie het wel? Zei ik, meer om de stilte te kunnen verjagen dan voor iets anders. Zou je nog even willen wachten? Dan kunnen we ons shopuitstapje van zaterdag al bespreken. En met deze zinnen maakte Alice duidelijk dat ze haar enthousiasme al terug had gevonden. Nadat de Cullens lessenroosters en boeken hadden gekregen en ik hun naar de lockers en hun lokalen had gebracht, ging de bel en begonnen de lessen.
Emmett Cullen pov
Helena liep zwijgend voor me nadat we Rose hadden afgezet aan haar lokaal. Edward was er niet dus ik wist dat mijn gedachten min of meer veilig zouden zijn dus ik liet ze terug afzakken naar wat er zich een kwartier eerder had afgespeelt.. Het baarde mij zorgen wat Paul had gezegd, het maakte een tweestrijd in mij los. Aan de ene kant wist ik dat ik voor mijn eigen goed en dat van mijn familie zo snel en zo ver mogenlijk van Helena zou moeten wegblijven; maar dan was er ook die kant die wist dat ze iemand nodig had en dat ik misschien diegene wel zou kunnen zijn.. Misschien zou ik er vannacht met Carlisle over kunnen spreken.. Hoewel proberen iets geheim te houden in mijn familie toch verloren moeite zou zijn. Zo mijmerde ik nog een tijdje voort totdat de bel ging die aankondigde dat de lessen zouden beginnen.
We hadden nu wiskunde van onze klastitularis meneer Mertens had Helena mij al verteld. We stapten het lokaal binnen en ik focuste mij op het hier en nu. Helena liep naar een grote bureau waarachter een lange, kalende man van in de 50 stond. Meneer Mertens? Hoorde ik haar voorzichtig zeggen, het klonk alsof je haar met een half woord doormidden kon breken en instictief wou ik haar vast houden, ik wou haar kunnen beschermen, ik wou haar vriend zijn, ik wou haar ... Oh my god.. Nee Emmett dit kan niet, vrienden misschien, maar zelfs dan.. Nee. Focus. Les. Hier. Nu.
Reageer (1)
Ghihi leuk!!!
1 decennium geledenEmmett wordt verlieeeeeeeeeefd
xx <3