Het verhaal
Je kan het verhaal af maken,en daarna gewoon verder gaan zoals jij het wilt.
Awwww mijn hoofd!Met mijn hand vreef ik over mijn hoofd heen.Het voelde of ik tegen een muur ben opgerend.Ik keek om mee heen,en ik zou niet weten hoe ik hier ben gekomen.Ik lig lang uit op een bed. Met mijn kleding nog aan.Deze kamer is echt super luxe! Schiet het door mijn hoofd.Ik heb alles,een super cool bad,een waterbed! WOWIE!!!Een droom lijkt het wel.Ik stap uit bed,langzaam bekijk ik alle meubels en kamers.Uit mijn raam heb ik een mooi uitzicht over de zee en andere natuurlandschappen.In de tuin een groot zwembad.Langzaam schuifel ik naar de deur.Tot mijn grote verbazing zie ik dat mijn naam er op sta.Vlug met zweterige handen trek ik de deur open.Dan zie ik dat ik in een soort hotel hal staat!En blijk baar zijn er meer mensen wakker.....
Reageer (1)
Ik maak het af
1 decennium geledenDe mensen keken me met een raar gezicht aan en daarom begin ik te blozen. Waarom keken ze naar me? ''Goh, jongedame. Dat je onbeschoft uit je kamer loopt en alle mensen wakker maakt!'' hoor ik met een deftige stem, ik draai me om en zie een raar mevrouwtje met blond haar, lang blond haar en een raar jasje. ''Wie bent u?'' vroeg ik wazig. De mevrouw keek me nog rarer aan en schreeuwde: ''Godverdommeke! Dat je dat vergeten bent! Ik ben je eigen tante, de zuster van je bloedeigen vader!'' De mevrouw lijkt boos te zijn. Tante? Zij? Ik had toch nog nooit zo'n rare deftige tante gehad? ''Ik ken u nniet,'' zei ik en liep mijn kamer binnen. Ik hoorde geklop aan mijn deur en as ik die weer open deed zag ik dezelfde mevrouw. ''Luister eens goed, mevrouw.
Ik ben uw nichtje? Nee, ik ben jouw nichtje NIET! Ik ken u niet! Ga maar weg!'' Boos deed ik de deur voor haar neus dicht en draai me dan om. O ja, waar ben ik eigenlijk? Droom ik soms?