Foto bij Goodbye

Iedereen,

Nu, aan het begin van deze brief, zullen jullie misschien opgelucht zijn dat ik weer eens iets van me laat horen, maar dit zal ook het laatste teken van leven zijn dat ik geef. Het spijt me heel erg, maar ik moet dit doen. Ik kan niet leven zonder hem, zonder Fred, hij was het enige waar ik voor leefde sinds ook mijn vader voor mij is gestorven. Iedereen om me heen gaat dood en dat is mijn schuld. Als ik niet zo onvoorzichtig zou doen en een keer zou leren van mijn fouten, dan was dit alles misschien wel niet zo gebeurd. Dit is de enige manier waarop ik kan tegen gaan dat er nog iemand voor mij sterft, dat mijn fouten anderen het leven kost. Dat mijn leven anderen het leven kost. De enige manier om jullie een mooie toekomst te garanderen.

Ik hoop dat jullie me kunnen begrijpen. Ik kan zo echt niet leven, mijn schuldgevoel is te groot. Ik weet dat jullie niet vinden dat het mijn schuld is, maar als ik er niet was geweest, was dit nooit zo gegaan.

George: Ik weet dat het leven moeilijk is zonder Fred. Maar blijf leven, doe het voor Anne, voor Fred en voor mij. Ik ben te zwak, ik kan het niet. Het is allemaal mijn schuld en het spijt me heel erg. Maar jij hebt een hele mooie toekomst voor je, laat Anne je helpen en leef je leven goed. Ik hou van je.

Anne: zorg alsjeblieft goed voor George, hij heeft je nodig. Samen zullen jullie dit overleven. Jullie hebben een prachtige toekomst klaarstaan, maak er gebruik van. Ik hou van je.

Jennifer: jij en Jack zijn voor elkaar gemaakt, zorg dat dat zo blijft. Verander niet door mij. Ik hou van je.

Het spijt me dat ik heb bestaan. Het spijt me dat ik jullie moet verlaten. Het spijt me dat ik zo egoïstisch ben.

Laat alsjeblieft mijn laatste wens in vervulling gaan: laat niemand meer voor mij doodgaan. Leef je leven en geniet ervan.

Ik hou van jullie,

Mary

Reageer (23)

  • Sucrose

    ik heb helemaal kippenvel van dit einde.
    Ik vind het zo mooi hoe je het verhaal geschreven hebt, dat ik net zelfs een traantje wegwipte uit mijn ooghoek.
    Super gedaan meid!
    X

    1 decennium geleden
  • Oblivisci

    .....
    dit is echt zo zielig. (huil)
    kon je er geen leuker einde maken?

    1 decennium geleden
  • Tijgertje14

    Godver, waarom moet hij precies sterfen? Hij is mijn favo karakter? Ik moest echt huilen toen ik dit las. Zo mooi! <3.

    1 decennium geleden
  • Mylintis

    Ohw dit is zo damn zielig! Nu vindt ik het nog stommer dat Fred in deel 7 dood ging! OWH!

    1 decennium geleden
  • MyHeartSong

    Waarom moet Fred weer doodgaan in het 7de deel???

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen