Foto bij Back to Black!

Pap en ik zitten in de auto terug naar Los Angeles. Met mijn hoofd zit ik er nog steeds niet bij. Denkend kijk ik uit het raam. Pap loopt wat te lullen aan de telefoon met de ontwerpers. Ik hoor een beetje waar het over gaat. Een nieuw ontwerp voor meisjes skateboards of zo iets. Ik pak mijn Blackberry en zet S&M van Rihanna wat harder. In mijn gedachte zet ik alles even op een rijtje. Riley en ik lijken net broer en zus, David en ik zijn samen echt raar, Jaws en ik denken ongeveer het zelfde. Eigenlijk wil ik weer gaan skaten. Ik wil weer terug veranderen in het meisje die ik vroeger was. De gekke roze plukken weer in mijn haar, mijn broeken weer laag dragen, laat naar bed gaan, skaten tot laat in de nacht. Ik mis het zo erg. Maar pap keurt dit echt niet goed. Hij zei als je achttien bent mag je zelf weten wat je gaat doen. Dan kan je weer alles doen wat je wilt. Pap rijdt het tankstation op en parkeert de auto. 'Wacht jij maar even in de auto dat ga ik tanken en betalen' zegt hij en stapt uit. Als pap klaar is met tanken loopt hij het gebouwtje in waar je betalen. Snel maak ik het kastje die voor me zit open en pak daar het adressen boekje uit. Zo snel mogelijk blader ik naar de letter M en ziek dan de naam Mike Jerrets op. Mike is mijn neef die ook skate. Het enigste wat ik van hem weet is dat hij in Phoenix woont. Eindelijk heb ik het adres gevonden scheur ik het blaadje eruit en stop het in mijn zak. Net als ik het in mijn zak heb gestopt komt pap weer aanlopen. Meteen stop ik het boekje terug en staar weer snel naar buiten.Hij start de auto weer en rijd dan de snelweg weer op. 'Hier' zegt pap en geeft me een blikje Red Bull en een pakje kauwgom. 'Dankje' zeg ik en kijk dan weer naar buiten.

Het is avond en ik zit op de grond in de badkamer met het briefje in mijn hand. Oké als pap me niet accepteert voor wie ik eigenlijk echt ben? Heb ik het echt gehad hier! Ik kijk op de klok en zie dat de spoeling eruit mag. Als ik het eruit heb gespoeld heb ik weer een roze pluk langs de linker kant. Ook heb ik weer donker bruin haar. Gelukkig maar want ik had het helemaal gehad met dat licht bruine haar. Ik ga weer op de grond zitten en maakt de kast deurtjes open onder de wastafel. Dan schuif ik wat dingen weg en maak dan een klein laatje open waar een klein kistje in zit. Het sleuteltje er van haal ik van mijn ketting af en maak dan het kistje open. Hier heb ik al die tijd mijn piercings bewaard. Mijn vader weet zelf van sommige niks af. Hij weet alleen dat ik een navel piercing heb en een neus piercing. Dus die doe ik vast in. De een is een roze diamantje en die voor in mijn navel is een roze diamanten playboy logo.

Reageer (1)

  • jma301295

    just be yourself!!

    goed zo!

    nu alleen nog beslissen welke jongen

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen