Foto bij 21

Dank jullie wel voor de reacties!!!! en die foto deed het idd ineens niet meer... hopelijk doet deze het wel :D reacties zijn heel fijn!! (dat rijmt ;))

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (13)

  • syllie1992

    Bill is gewoon een held!

    Snel verder!

    1 decennium geleden
  • XxXRaindrop

    woohoo yay Bill (:

    snel verder bitte<3

    1 decennium geleden
  • Aldea

    (K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)
    (flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
    K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)


    THANK YOU BILL[/red]

    1 decennium geleden
  • xNinaLove

    Bill de superhero, haha.
    Snel verder (A)

    1 decennium geleden
  • Necessity

    yeeeeeuuuuh SUPERBILLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL (hoera)(hoera)
    ennn die foto doet het :D en die is ook nog eens supersexy (H)
    ennnn als je alleen zou kunt rijmen zou ik als ik jou was alleen verhalen schrijven xD (maar ik weet natuurlijk niet of je ook echte gedichten hebt)
    ga snel verder (Y)
    xx missFaith

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen