029
As some of you may know, IK BEN VANDAAG JARIG!! Helaas zit in midden in mijn toetsweek, dus moet ik leren op mijn verjaardag, maar ik heb toch even tijd vrijgemaakt om een deeltje te schrijven!!
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (11)
Happy birthday!!! Nog net op tijd! Al leuke cadeautjes gekregen???
1 decennium geledenI love boys who are fighting. En die politie agent! Geniaal... Ze kunnen trouwens wel vechten! dat hadden ze moeten winnen op MTV movie awards, het id niet eens een film maar goed!
Veel succes met je toetsen en nog fijne verjaardag voor hoe lang die duurt!
Happy birthday 2 you, de rest kun je zelf wel:P
1 decennium geledenVan harte gefeliciteerd. Als cadeau krijg je een zo lang mogelijke reactie en ook een hele gekke waarschijnlijk
1 decennium geledenIk vind het altijd zo leuk als twee jongens om een meisje vechten, ik weet dus echt niet waarom maar ik vind het gewoon leuk. Slecht van mij, he?
Maar wel een beetje een domper dat ze nu worden opgepakt en naar het politiebureau worden gebracht. Hopelijk gaan ze daar niet door, als ze krijgen ze nog meer problemen.
En echt genant dat zij aan de politieagente moet vertellen dat ze om haar vechten maar is ze niet ook een beetje trots? Ik bedoel, dat gebeurt ook niet iedere dag. Maar ja, ze hebben wel dingen kapot gemaakt dus dat is minder
En ik van jouw verhaal!
Gefeliciteerd!!
1 decennium geledenen hahaa kom op jack!!
Hahahaha lekker jongens Goeie beurt hebben jullie gemaakt!!! En nog een keer gefeliciteerd!! Wat heb je gekregen? Succes met leren!! Snel verder
1 decennium geleden