50th.
Hailey Kush.
Gauw laat ik hem weer los, en voel een blos op mijn wangen ontstaat. ‘Dit was dus waarom we hierheen moesten’, mompel ik verklaarbaar en kijk op naar Chaz, Ryan en Aïsha. ‘Jullie zijn echt onvoorstelbaar. Maar toch wel heel lief’, grinnik ik en geef ze allen een knuffel als bedank. ‘Nou, wij gaan, misschien is het wel leuk als jullie wat tijd met zijn tweeën hebben’, grijnst Aïsha breed. Ik maak een hoofdschuddend gebaar, en wenk dat ze hier moet blijven. Maar ze beantwoord mijn gebaren niet, en sleept de jongens gewoon weg van ons. Wat beschaamd draai ik me om naar Justin. ‘Kom’, glimlacht hij lief en pakt voorzichtig mijn hand vast. Ongelofelijk, onverwacht beter gezegd. Ik stond hier met Justin, met de jongen die de meest prachtige brieven kon schrijven. Eindelijk stonden we oog in oog, maar wist ik niks uit te brengen van de dingen die ik van hem wilde weten. Justin sleept me mee door het park, en blijft plots stilstaan, waardoor ik tegen hem oploop. Lachend kijk ik hem aan. ‘Zullen we hier in?’, grijnst hij breed en wijst naar de achtbaan naast ons. Instemmend knik ik, en laat me meeslepen naar de rij. Justin had een pet en zonnebril op. De pet was zwart, dus lijkt mij ongelofelijk warm op zo’n dag als vandaag. ‘Is dat niet warm die pet?’, vraag ik nieuwsgierig en leun wat tegen het hek wat leid naar de ingang. ‘Beter dit dan fans achter me aan de hele dag’, grinnikt hij en kijkt me met een kleine glimlach aan. ‘Dus Justin, hoe oud ben je?’, begin ik voorzichtig. Iemand moest toch beginnen aan dit gesprek. ’17, eindelijk. Jij?’. Zijn ogen houden me gevangen en lijken vol nieuwsgierigheid te zitten. ‘Bijna zeventien’, zucht ik maar glimlach daarna gauw. ‘Dus je rijd al auto?’, glimlacht hij breed en kijkt me vrolijk aan. ‘Euh, dat is dus iets waar ik niet echt goed in ben. Ze moeten echt wat doen aan al die bomen langs de weg. Ik knal er telkens tegenaan’. Hij begint te lachen en schud zijn hoofd. ‘Ik leer je wel rijden’. ‘Hopeloze poging’, beantwoord ik hem en loop een stukje door in de rij. ‘Dus, wat is je favoriete film?’. ‘Geen idee, de enige film die ik me kan herinneren is een barbie film, dus ik denk niet dat ik daarop kan antwoorden’, lach ik en kijk weer naar de rij. ‘Dan gaan we binnenkort samen wel een film kijken’, antwoord hij enthousiast en kijkt me vragend aan. ‘Euh sure’. ‘Ik ben blij dat we elkaar weer zien’. ‘Oja, weer. Ik ben blij dát ik je zie’. Lachend haalt hij zijn schouders op. Samen lopen we door, als we zien dat we eindelijk de achtbaan in mogen. Nou, oké, niet eindelijk, zo lang moesten we ook weer niet wachten. Het was echt rustig vandaag in het park, wat mooi de gelegenheid gaf om overal in te gaan. ‘Ik gil wel, en hoorbaar ook’. ‘Ik kan wel tegen een stootje’, beantwoord hij mijn grijns en neemt plaats naast mij.
---
omg, het ging zo goed, vandaag taaldorp. Je kon maximaal 20 punten halen bij elk onderdeel en ik heb: 18, 19, 20 & nog iets die ik niet weet, want toen moest ik mijn blad inleveren ;s haha IK BEN VROLIJK.
Reageer (4)
goooooedzo. i'm very proud right now. -aaaaa-
1 decennium geleden<333
1 decennium geledenAwhh ze zijn echt lief samen & great job
1 decennium geledenGoed gedaan!
1 decennium geledenGoed geschreven, ook!
Verder!