Foto bij 7. Aphasia Hayek

Ik ben op weg naar ons nieuwe huis, ik rijd achter mijn moeder en mijn zusjes rijden weer achter mij. Jayelle heeft eergisteren haar rijbewijs gehaald en een auto hadden we al voor haar. We zijn nu al in Port Angeles dus we hoeven gelukkig nog meer een uurtje ongeveer te rijden. Ik zing rustig mee met de muziek die op de radio is.

Na nog een uurtje rijden zijn we eindelijk aangekomen bij ons huis. Ik zet mijn auto stil en stap uit. Mam zet haar auto naast de mijne daarnaast kommen die van Jayelle, Chatonja en Sutton te staan. Iedereen stapt uit en we lopen gezamenlijk naar binnen. Binnen is het nog mooier dan op de foto's. Ik loop door het hele huis en kijk mijn ogen uit. Mam heeft ons de slaapkamers gegeven die we wilden hebben, dus ik heb de grootste. Ik loop de kamer in en mijn mond valt open. Het is echt mega groot. Ik loop naar een van de deuren en trek die open, ik kom in een gigantische inloop kast, de andere deur is voor de super mooie badkamer. Ik loop met een big smile naar beneden en loop naar mijn auto om mijn spullen te pakken. Ik sleep eerst twee koffers mee naar boven. Mijn gele en mijn roze koffer. Daarna pak ik mijn groene en mijn blauwe koffer en als laatste ga ik terug voor mijn zebra print koffer en mijn roze Paul Frank tas. Ik begin met uitpakken en na twee uurtjes staat alles op z'n plek. Ik leg mijn koffers in mijn kast en trek iets anders aan. Ik pak een nieuw jurkje uit de kast samen met mijn schoenen en trek dat aan. Ik pak ook mijn grijze jasje en doe dat aan. Als laatste pak ik een rood/oranje chanel tas en stop daar mijn mobile en wat geld in. Ik loop naar beneden en loop naar de keuken. 'Mam, is het goed als ik even de boel ga verkennen?' vraag ik 'Is goed lieverd, wil je dan ook even voor mij een paar boodschapjes halen?' vraagt ze 'Tuurlijk' zeg ik, ze geeft me een briefje met de dingen die ik moet meenemen en wat geld. Ik loop naar de gang en pak mijn jas en trek die an. Ik pak mijn auto sleutels van het kastje af en loop naar buiten. Het is gelukkig droog, maar de donkere wolken zijn er wel. Ik loop naar mijn auto en stap in. Ik start de auto en rijdt van ons huis vandaan. Ik ga links en rijdt een weg langs. Ik heb geen idee waar ik heen ga maar dat maakt niet uit. Ik kom na een tijdje het bord 'Welcome to La push tegen' Ik krijg een glimlach op mijn gezicht en denk gelijk aan mijn tante die hier ergens woont. Ik rijdt een straat in en zie daar heel veel auto's staan voor een klein winkeltje. Het lijkt een wel een beetje op een supermarktje. Ik rijd er naar toe en stop de auto. Ik stap uit en loop naar de deur, ik draai nog even om en druk op het knopje zodat mijn auto opslot gaat. Ik loop naar binnen en kijk een beetje rond, al snel ben ik tot de conclusie gekomen dat dit een supermarkt is. Ik ga alle gangen langs en pak de spullen die ik op het lijstje staan. Ik stop het allemaal in een klein wagentje en loop al snel naar de kassa. Ik reken af en stop alles in een tas. Voor me staat een mevrouw met 4 uitpuilende tassen naar buiten te kijken. 'Hulp nodig?' vraag ik uit vriendelijkheid. Ze lacht even naar me en kijkt dan weer naar haar tassen. 'Heel graag' lacht ze, ik lach terug en steek mijn hand uit. 'Aphasia Hayek' zeg ik 'Emily Young' zegt ze. 'Aangenaam, ben je met de auto?' vraag ik 'Nee, me verloofde zou me op komen halen, maar hij neemt niet op' zegt ze 'Zal ik je naar huis brengen dan??' vraag ik haar vriendelijk 'Als je dat wilt doen, heel graag' zegt ze beleefd. Ik knik en pak 2 tassen van de grond, ik loop ermee naar de deur en Emily komt achter me aan. Ik wacht als ik buiten ben even op emily en al snel komt ze aan lopen. 'Wow, van wie is die auto? Die mensen vinden het altijd leuke om die dingen te laten showen, Tss arogante mensen zijn het' zegt Emily over mijn auto. 'Euhm Emily, dat is mijn auto' grinnik ik 'Ow, sorry xo bedoelde ik het niet' zei ze gelijk 'Maakt niet uit' lach ik en loop naar mijn auto. Ik zet een van de tassen even op de grond en pak mijn sleutels uit mijn tas. Ik druk op het knopje voor dat mijn auto van het slot gaat en open de kattenbak. Ik leg de tassen erin en Emily doet hetzelfde. Ik doe de klep dicht en loop naar mijn kant van de auto en stap in, Emily stapt naast me in en doet haar gordel om. Ik doe hetzelfde en start de auto. 'Waar woon je?' vraag ik 'Euhm je moet hier links' zegt ze, ik doe wat ze zegt en ga links. 'Ben je hier nieuw?' vraagt ze 'Ja, en nu?' zeg ik 'Einde van e straat rechts en dan zie je daar weer aan het einde een bospaadje voor auto's daar moet je in' zegt ze 'Oke, ja ik ben nieuw, ben vanochtend aangekomen' zeg ik 'Waar woon je ergens?' vraagt ze 'Tussen Forks en La Push in, daar staan twee grote villa's in een van die woon ik' zeg ik 'Wow, dan ben jij zeker de buren van de Cullens?' vraagt ze 'Wat zijn Cullens?' vraag ik een beetje dommig 'Dat is de naam van die familie, ze heten de familie Cullen' zegt ze. Ik maak een 'O' vorm met mijn mond en rijdt het bospad in. 'Hier is het' zegt ze als we een mooi uitziend huisje in zicht krijgen.

Reageer (2)

  • BloodySky

    haar auto is zooooooooooooooooooooooooooo cool!!!
    Ik ben helemaal verkocht

    1 decennium geleden
  • Phlegethon

    Natuurlijk =) leuk hf en snel verder.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen