Foto bij 6. Aphasia Hayek

Sorry voor alle linken maar ik wil jullie toch laten zien hoe ik het me een beetje voorstel.

We zijn inmiddels al een week verder en mijn moeder is er achter gekomen dat mijn vader vreemd gaat. Ze heeft hem het huis uit getrapt. Ze zit nu op de pc een huisje te zoeken in de buurt van Forks. Mijn tante en mijn moeders beste vriendin wonen daar in de buurt. Mijn tante woont in La Push en mijn moeders vriendin in Forks. 'Meiden' roept mijn moeder van boven. Ik loop naar boven en zie van alle kanten mijn zusjes komen, we gaan bij mijn moeder staan en kijken mee op haar pc. 'Wat vinden jullie van dit huis?' vraagt ze 'Wow' zegt Jay, 'Nice' zeg ik bewonderend 'en de binnekant' vraagt Suut. 'Dit is de woonkamer' zegt ze 'Dat is echt mega mooi mam' zegt Chaton 'Dit is de keuken' 'Dit is de tuin' 'Dit is een badkamer en die zit aan deze slaapkamer' 'Wat een mooie kamer, die zou ik wel willen' zeg ik bewonderend 'Dit is een andere badkamer en de bijbehorende slaapkamer' 'Die echt iets voor mij' zegt Sutton 'Dit is nog een badkamer met bijbehorende slaapkamer' 'Cool, mijn kleuren' zegt Chatonja 'Dit is vindt ik de mooiste badkamer met slaapkamer' 'Dat is inderdaad echt iets voor jou mam' zegt Jay 'Dit is de een na laatste badkamer met slaapkamer' 'Mijn' zegt Jayelle simpel 'en de laatste badkamer met slaapkamer' 'Dat zou een mooie logeerkamer kunnen zijn' zeg ik, de meiden knikken instemmend. 'Mam dit huis echt super geweldig!' zegt Jay 'Vinden jullie het leuk?' vraagt mam 'Leuk? we love it!' zegt Chaton, mam lacht. 'Zal ik dan maar bellen dat we het huis willen?' vraagt mam 'Ja mam moet je doen, maar waar staat het?' vraag ik 'Op de grens tussen Forks en La Push' zegt ze met een grote glimlach 'Snel bellen mam' roept Jay die de kamer uit is gelopen, mam lacht en zoekt het telefoonnummer op. 'Ga maar alvast pakken dan meiden' zegt mam, ik loop de kamer uit en loop naar mijn slaapkamer. Ik begin met mijn koffers te pakken uit de kast en te openen, ik leg mijn kleding erin en in mijn andere koffer stop ik al mijn schoenen. De laatste koffer wordt gebruikt voor alle spulletjes die mee moeten, zoals foto's, films, cd's, boeken, Laptop, wekker enz. Als ik al mijn spullen in mijn koffers heb gestopt doe ik ze allemaal dicht en zet ze in het begin van mijn kamer neer. Ik loop naar mijn zussen en zie ook bij hun al een berg met koffers staan. 'Meiden hebben jullie al ingepakt?' vraagt mam 'Ja mam, we zijn al klaar' zeg ik 'Dat is snel, helpen jullie met de spullen in alle auto's doen?' vraagt mam 'Hoezo nu al?' vraag ik 'We mogen er morgen al intrekken, omdat het al te lang leeg staat, en dan kan jullie vader weer hier in' zegt mam 'Oke mam, wat moet er van beneden allemaal mee?' vraagt Sutton 'Een heel service, glazen, bestek, en pannen enzo' zegt ze, we knikken en lopen naar beneden, ik loop naar de garage en pak daar een paar dozen uit. Ik loop er mee terug en leg ze op tafel. We beginnen met al het service en alles in de dozen te doen en binnen een uur hebben we heel de keuken gehad met spullen. In de woonkamer nemen we alleen de kussens mee en de dons dekens die we daar hebben liggen voor als we het koud zouden krijgen. We leggen alle spullen in de auto's en aan het einde van de avond zijn we helemaal klaar met alles. 'Mam, is het goed als ik ga slapen? ben bek af' zeg ik, ze knikt en ik loop naar boven. Ik trek mijn pyjama aan, en haal de make up van mijn gezicht af. Mijn make up spullen leg ik nog even bij elkaar en daarna kruip ik lekker in mijn bedje voor de laatste nacht daarin. Ik sluit mijn ogen en val bijna meteen in een droomloze slaap.

De volgende ochtend word ik vroeg wakker, ik doe mijn dagelijkse routine dingen. Als ik alles heb gedaan pak ik mijn mobile en stop die in mijn broekzak. Ik stop mijn make up en borstel in een tas en loop daar mee naar beneden. Ik ontbijt rustig en leg daarna mijn tas in de auto. Als ik terug naar binnen loop pak ik mijn cheerleader outfit en zucht een keer, dit ga ik nog missen. Ik schrijf een briefje voor mam en de andere dat ik onze cheerleader outfits naar school breng. Ik stap in mijn auto en rijd naar school.

Op school aangekomen is het rustig. Ik stap uit en loop gelijk door naar binnen. Het kantoor van Sue komt al snel in zicht, ik loop zonder te kloppen naar binnen en leg de kleding voor Sue op het bureau. 'Waarom krijg ik die terug?' vraagt Sue 'Ik en mijn zusjes gaan vandaag verhuizen dus die hebben we niet meer nodig' zucht ik 'Bedankt voor het brengen, dag Aphasia' zegt Sue, ik loop snel naar buiten. Ze blijft een bitch! Ik loop door naar buiten en stap in mijn auto, op weg naar mijn huis!

Reageer (2)

  • Phlegethon

    Nice Again.

    1 decennium geleden
  • Raesvh

    Leuk net als ons weekend!
    Thanks voor de leuke tijd schat
    Love u(l)(K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen