Take 1.
Ik open langzaam mijn ogen en draai me om. Daar ligt hij dan, de jongen waar ik verliefd op ben, denk ik. We zijn al lang samen, dus ik zal wel echt verliefd op zijn, toch? Hij word wakker en kijkt me lief aan, hij komt dichterbij en geeft me een zoen. Maar het voelt nietmeer hetzelfde als dé eerste kus. Ik glimlach een beetje naar hem en draai me terug om. Ik kruip uit mijn bed en doe mijn zomerskleedje aan. 'Waar ga je naar toe, schat?' vraagt hij. 'Beneden. Het is al 12u hoor'. Ik wandel mijn kamer uit richting de trap. Ik ga stil de trap af en kom in de keuken terecht. 'Hoi mam!' en ik geef haar een ochtendzoen. 'Goeiemorgend sunshine' antwoord ze. Ik neem wat cornflakes en doe het in een kom. Ik pak de melk en giet het er bij. Nog een lepel en ik kan beginnen eten. 'Hoe gaat het nou tussen jou en Tim?' vraagt m'n moeder plots. 'Goed, denk ik. Ach mam, we zijn al bijna 6 maanden samen, ik zal toch wel echt verliefd op hem zijn?' antwoord ik onzeker. 'Ik hoop het' antwoord ze. 'Wat ga je vandaag nog doen Steph?' vraagt m'n moeder nog. 'Weet ik nog niet'. Ik zet mijn lege kom weg en ga naar de woonkamer waar m'n laptop al op me wacht. Ik ga snel in een zetel zitten en neem mijn laptop op mijn schoot. Ik start hem op en wacht ongeduldig. Ik open snel internet en ga meteen op Google. 'Verliefdheid' typ ik snel in. Ik klik op de eerste beste site dat er komt. 'Verliefd zijn is het mooiste in de wereld! Je kan je geliefde alles vertellen...', maar niets over hoe het voelt. Ik ga terug en klik op de tweede. Ook niets.. Ik zoek niet verder en ga gewoon op msn. Het is vakantie dus ik zie mijn vriendinnnen niet vaak meer, zij hebben ook een lief. En ze blijken heel gelukkig te zijn. Maar ben ik ook zo gelukkig met Tim? Ik weet het helemaal niet, en ik ben ik de war. Gelukkig, April is online en we starten een gesprek.
Opeens hoor ik iemand de trap afkomen. Ik zeg April gedag en sluit mijn laptop af. Tim komt al naar me toe en geeft me nog een zoen. 'Ik kreeg net een bericht, m'n ouders komen me nu al halen' zegt hij. Ik knik. Hij doet z'n schoenen alvast aan en komt naast me in de zetel zitten. Na een tijd stopt er een auto voor ons huis. 'Dat zullen ze zijn' zegt Tim. Ik glimlach en hij geeft me nog een knuffel.
Opeens hoor ik iemand de trap afkomen. Ik zeg April gedag en sluit mijn laptop af. Tim komt al naar me toe en geeft me nog een zoen. 'Ik kreeg net een bericht, m'n ouders komen me nu al halen' zegt hij. Ik knik. Hij doet z'n schoenen alvast aan en komt naast me in de zetel zitten. Na een tijd stopt er een auto voor ons huis. 'Dat zullen ze zijn' zegt Tim. Ik glimlach en hij geeft me nog een knuffel.
Verder?
Ik ga verder als ik 10 reacties heb, telkens van iemand anders ^^
Reageer (9)
Verder !
1 decennium geledenverder
1 decennium geledensnel verder!!!!!
1 decennium geledenDEZE REACTIE TELT VOOR 10:d
Hij is goed!
1 decennium geledensnel verder
xx
I love Bill I Love Bill I love Bill I Love Bill I love Bill I Love Bill I love Bill I Love Bill I love Bill I Love Bill I love Bill I Love Bill I love Bill I Love Bill I love Bill I Love Bill I love Bill I Love Bill I love Bill I Love Bill I love Bill I Love Bill I love Bill I Love Bill
1 decennium geledenLemme show some Bill ^^
Val ik in herhaling?