Ik open langzaam mijn ogen. Waar ben ik? Ik ga een beetje rechter zitten en zie dat ik op de grond lig in mijn woonkamer. En ik lig er niet alleen, half van de mensen die we hebben uitgenodigd ligt hier. Ik sta op. Ow, hoofdpijn. Ik ga naar de keuken en vat daar Lea op. Ze is dus ook al wakker. 'Wat een troep' zeg ik dan. 'Vertel mij wat' antwoord Lea. Ik neem een glas water en ga over haar zitten aan de tafel. 'Wat een feest' zeg ik dan nog. 'Ja, jij vooral. Je hebt Nick Jonas gezoend!' zegt ze dan. 'Wat bedoel je?' vraag ik. 'Weet je dat niet meer? Jullie hebben zovéél gezoend, iedereen heeft het gezien. Maar ze wisten natuurlijk ook dat jullie zat waren' zegt ze dan. 'Oeeh, afgang' zeg ik nog. 'Zouden we de rest niet naar huis sturen?' vraag ik dan. 'Ja goed idee' antwoord ze.

Iedereen is naar huis, Nick vroeg me nog wat er gisterenavond was gebeurd. Hij zei dat hij het raar vond dat Kevin en Joe de hele tijd zeiden dat hij zich goed vermaakt had met mij. Ik zei maar tegen hem dat ik het niet wist, ik kan het me trouwens ook niet herinneren. Wie weet verzinnen ze dat gewoon niet allemaal. 'Ik ga Timmy halen' zegt Lea plots. Ik schrik op uit mijn gedachten en knik nog. Ik ga maar eens andere kleren aan doen, dacht ik bij mezelf. Ik wandel naar boven en neem wat kleren. Ik neem ze mee naar de badkamer en ga de douche in.

'Klaar?' vraagt Timmy met een zaag stemmetje. 'Jaa' antwoord ik met hetzelfde zaag stemmetje. We gaan schaatsen, het was Timmy's idee terwijl hij helemaal niet kan schaatsen. Ik wil het leren, zegt hij altijd als ik zeg dat hij het niet kan. Ach, waarom ook niet e :). Ik stap de auto in en Timmy gaat vanachter zitten. Lea kon niet mee, die was naar haar vriendje. 'We zijn er' zeg ik als we aangekomen zijn bij de schaatsbaan. We stappen uit en gaan betalen. 'Welke maat heb je ook alweer?' vraag ik aan Timmy. '35' antwoord hij lief. Oké, dan moet ik dus een maatje groter pakken voor de schaatsen. 'Maar 36 en 40' zeg ik dan tegen de man die bij de schaatsen staat.

Reageer (4)

  • Quirinius

    kuch, kuch,,

    verder please,,

    BOE !!!

    schrik !!!

    *valt flauw*

    *word weer wakker*

    *verveeld zich*

    Ocrap,

    dit is dus egt doelloos Q.Q

    maar wat ik dus wil zeggen;

    SNEL

    verder !!

    alvast bedankt voor je medewerking (AA)

    1 decennium geleden
  • x1Direction

    ik lieft schaatsen:) snel verder~!
    Xoxo.<'3

    1 decennium geleden
  • ImaginaryWorld

    verder ..................

    1 decennium geleden
  • ImaginaryWorld

    verder :D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen