2 abo's weg (huil) Net nu ik jullie nodig heb. Ik doe echt mijn best hoor. Ik ben gewoon druk, inspiloos en gestrest... En ik ben gestoord. Maar dat wisten jullie vast al (flower)
Alice P.O.V

'En Alice? Wat zie je?'pestte Emmett me. 'Ik zie een hele hoop stukjes Emmett in jouw toekomst.'Rose lachte. Ze vond het nog steeds leuk om ons te zien kibbelen. Ik kon nog een heleboel dingen zeggen die hij waarschijnlijk niet leuk zou vinden, maar laat ik eens aardig doen. Ik loop naar Nessie's kamer. Ze is een film aan het kijken die ze waarschijnlijk al een miljoen keer heeft gezien, letterlijk. 'Hey Alice,'zei ze vrolijk. 'Serieus, heb je dit al niet vaak genoeg gezien?'vroeg ik. Ze schudde haar hoofd. Ik keek over haar schouder. 'Dit is echt een rare film Nessie,' zei ik. 'Nog iets belangrijks?'vroeg Nessie na een tijdje. 'Nee, het is niet speciaal dat Emmett me graag pest.'Nessie lachte. 'Dus waarom ben je dan hier?''Omdat ik me verveel.'Ik zuchtte. Ik miste Cinthia, maar zij was druk. Ze had al twee keer achter elkaar afgezegd. Nessie ging soms wel naar La Push, maar meestal ging ik niet mee. Waarom wist ik eigenlijk niet, dacht ik nu ik erover nadacht. Plotseling werd ik heel erg duizelig. Alsof iemand iets tegen mijn hoofd aan had gegooid. Ik wist niet eens dat dat mogelijk was. 'Alice, wat is er?'vroeg Nessie. Ik sloot mijn ogen, vermoeid haast. 'Hope is in goot gevaar,'zei ik. Nessie rende direct naar beneden. Ik ging op haar bed zitten. Ik zag Hope en een schim die haar bleef aanvallen, 'Alice..'Het was Bella. 'We moeten NU naar La Push,'zei ik. Nessie pakte Bella's hand en liet haar waarschijnlijk zien wat ze had gezien en wat ik haar had vertelt.

Reageer (2)

  • BeautyBitch

    snel vederrrrrrrrrrrr

    1 decennium geleden
  • XxDarknessxX

    GEWELDIG <3
    vlug verder !! :D
    Xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen