Foto bij Chapter 61

Hahá, Oliver heeft andere motieven dan jullie denken. :Y)

En dit is al het tweede stuk vandaag. Ben ik niet goed bezig? :'D

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (26)

  • WildDreamer

    Hmm, dat betekent dus wat. Hij vindt Zweinstein een moeilijker issue dan Oliver, terwijl Oliver als jongen een oogje op hem heeft? Dan moet hij er toch meer mee te maken hebben als hij Abby laat denken. En ik weet nog steeds niet of ik het wel moet geloven dat hij Abby echt alleen maar die middagen kidnapte om verlost te zijn van zijn vrienden... Zou er niet meer achter zitten?
    En nog maar zo weinig deeltjes... Oh, ga gauw verder!

    1 decennium geleden
  • Kiriyama

    Haha, die zag ik niet aankomen :'D
    Snel verder (heart2)

    1 decennium geleden
  • Wiarda

    Fucking hell. OLIVER! KOM TERUG! WIJ WAREN SAMEEEEEEEEEN! 1 decennium geleden

  • Tartaros

    OMP, nu heb ik medelijden met iedereen die Oliver al voor zich had opgeëist. (Kip)
    Al heb ik geen idee waarom je hem in het leven hebt geroepen. Het klopt niet, waarom laat je ze een weekje vrij om uiteindelijk niks belangrijks te doen? Of een belangrijk iemand te ontmoeten? Ik kom er maar niet uit.
    Dus eis ik een nieuw hoofdstuk.
    Snel verder of ik avada kadavra die gast genaamd Prédire!(duivel) (ik mag hem niet)

    1 decennium geleden
  • Nustice

    Omg, die had ik dus niet zien aankomen. Ik had Scorpius zijn hoofd wel eens willen zien (lol)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen