Home aloneee, party!
'Ben thuis!' roep ik door heel het huis. Geen reactie, zoals gewoonlijk. 'Lea?' roep ik. Weer niets. 'Timmy?', weer niets. Niemand thuis dus. Ik ga naar de keuken en schenk wat water in een glas. Ik ga ermee naar de woonkamer en start een film; The hangover. Ik heb hem wel al eens gezien, maar ik vind hem geweldig. Opeens hoor ik; OMG! Did you hear? I'm dating a Jonas Brother! It's so hot!. Ik neem mijn gsm en neem op. 'Met May' zeg ik. 'Hé zus, ik ben het Lea. Sorry dat ik niet thuis ben, maar ik ben naar het zwembad met Timmy. Hij wou persé gaan' zegt ze snel, zonder dat ik er een woord tussen krijg. 'Ah, oké. Dat is niet erg. Maar waar is pap?' 'Ow, die is met zijn nieuwe vriendin voor een paar dagen naar zee, wist je dat niet?' vraagt ze serieus. 'Nee, maar dat is niet erg' zeg ik terug. 'Wanneer ben je terug?' vroeg ik nog. 'Meteen, ik stap nu in de auto' 'Oké, tot straks dan' 'Ja, daag!' zegt ze nog. Ik duw op het rode telefoontje en kijk verder naar de film. Ik moet paps nieuwe vriendin echt niet hebben. Ze is net een barbie, maar dan groter. Ik erger me echt aan haar. Ze is hier al eens komen eten. Heb je ooit iemand al deftig maar toch zéér snel zien eten? Echt niet op aan te zien!
'Leaa, ik verveel mij' zaag ik. 'Ik ook', antwoord ze. 'Wel, nu Timmy naar een vriend is kunnen we misschien een feestje geven?' vraagt ze dan met een grijns. Ik knik hevig. 'Bel wat vrienden op, ik zal het ook doen' zegt ze dan nog. Ik bel snel wat vrienden op, ze komen allemaal en nemen zelf nog andere vrienden van hen mee. Dit word té gek!
'Ik ben misselijk' zeg ik tegen Pauline, mijn vriendin. 'Je hebt teveel gedronken' zegt ze terwijl ze me mee naar boven neem. Ik ga naar de badkamer en hang mijn hoofd boven de wc-pot. Ik moet overgeven. En niet een klein beetje. 'Het gaat wel weer' zeg ik daarna. 'Zou je niet gaan slapen?' vraagt Pauline bezorgt. 'Nee echt, ik ben in orde' zeg ik met een lach. Ik drink wat water en ga terug naar beneden. Opeens zie ik iemand bekend staan. Is dat niet Kevin Jonas? Vraag ik aan mezelf. Ik ga wat dichter, en inderdaad dat is gewoon dé Kevin. Ik kijk nog wat rond en zie plots ook de andere twee broertjes staan. Ik glimlach en stap op Nick af, die vind ik namenlijk de leukste van de drie. Ik kom bij hem aan en hij draait zich naar mij toe met een glimlach. 'Dus jij bent May waar Pauline het altijd over heeft?' zegt hij dan. Ik glimlach en zonder dat ik het besef zet ik mijn lippen al op de zijne. Hij duwt me lichtjes weg en glimlacht scheef. 'Je bent dronken', zegt hij dan. Ik kijk hem raar aan.
'Je kust geweldig' zeg ik als Nick mijn lippen los laat. Hoe dat het komt dat Nick me zoent? Ik heb hem veel laten drinken. Misschien gemeen, maar ik ben te dronken om dat te beseffen. Nick begint me weer te zoenen en gaat met zijn handen onder mijn blousje. 'Niet doen' zeg ik. Zo dronken ben ik dan nog niet. Ik weet dat hij nog geen seks heeft gehad. En zijn eerste keer moet speciaal zijn. Trouwens, mijn eerste keer ook.
Reageer (1)
leuk!
1 decennium geleden