Foto bij .5

have fun
oh en nog een vraagje is het vervelend dat ik in de verleden tijd schrijf of niet??
ps het einde is slecht i know

Het meisje dat volgens Emmetts beschrijvingen Alice moest zijn vroeg enthousiast wat er aan de hand was. En terwijl ik niets mompelde, begon Emmett gepassioneerd een uitleg te doen waar zelfs ik, ook al was ik er zelf bij, niets van verstond. Toen hij stopte met spreken en een grote hap lucht nam, barstte we allemaal in lachen uit; ik eerst aarzelend dat wel. Dan begon van wie ik denk dat het Edward is te praten: Sorry, we hebben ons nog niet voorgesteld, ik ben Edward Cullen en dit is mijn vriendin Rosalie Hale. Dan onderbreekt Jasper hem en begint zelf te spreken: En ik ben Jasper Hale en dit is mijn vriendin Alice Cullen. Zegt hij terwijl hij met een verliefde blik naar Alice kijkt. Aangenaam, ik ben Helena.. Is mijn antwoord. Ik begin ongeduldig te worden en vraag of ik hun dan naar het secretariaat moet brengen. En nadat zij ingestemd hebben, loop ik snel voor hun uit naar het secretariaat. Als ik zie dat Paul en zijn vrienden voor het secretariaat staan wijs ik naar het secretariaat en vraag hun of ze het vanaf daar zullen vinden. Vier hoofden en monden stemmen in maar de vijfde zegt nee waarschijnlijk niet; ik zie zijn familie raar naar Emmett kijken en nadat hij zacht iets tegen Alice heeft gezegd, zegt ook zij dat ik beter zou meekomen. Ik zucht en weet dat ik toch niet ga winnen en begin terug richting secretariaat te stappen. En net op dat moment komt er iemand naast mij stappen en nadat ik net geen hartstilstand kreeg van het schrikken zie ik dat het Alice is. Zij merkte blijkbaar ook dat ze mij deed schrikken en nadat ze sorry zei daarvoor vroeg ze of ik enkele leuke kledingwinkels hier in de buurt wist en of ik zin had om die zaterdag mee te gaan shoppen. Helaas waren we net op dat moment bij de deur naar het secretariaat aanbeland en dus ook bij het groepje mensen waarvan ik wenste dat ze nooit geboren waren. Dat is dus een slecht idee hoorde ik zijn stem snuivend zeggen. En net op het moment dat ik gewoon wou doorlopen hoorde ik Alice vragen waarom dat dat dan wel een slecht idee was. Omdat mijn allerliefste leentje hier het ongeluk aantrekt; aangenaam trouwens, ik ben Paul. Hoi, ik ben Alice Cullen en dit is mijn vriend Jasper Hale. Als Paul niet zo angstaanjagend had gekeken, was ik op dat moment beginnen giechelen. Maar wat voor ongeluk trekt Helena dan aan? Vervolgde ze haar zin. Het soort ongeluk dat op open wonden en bloed afkomt. Was zijn antwoord. Toen ik de Cullens verbaast zag kijken wist ik wat er zou komen hetgene wat hij al tegen iedereen had gezegd en hoewel het waarschijnlijk toch niet lang zou duren, wou ik nog even van het gezelschap van de Cullens kunnen genieten. Nee Paul, alsjeblieft niet, ik maak de rest van de maand jouw huiswerk maar doe dit niet.. Smeekte ik hem. Wat jij wilt Leentje, maar je weet toch dat of ik het nu vertel of niet ze komen er toch achter.. Antwoordde hij met een gemene grijns. Ik wist het maar elke minuut dat ze het niet wisten was meegenomen.. En na die gedachte liep ik het secretariaat binnen met vijf verbaasde mensen achter mij aan..

Reageer (1)

  • DeaLunae

    Leuk!
    Snel verder anders kom ik je wurgen (duivel)
    xx <3
    P.s. kudoooooo! (Y)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen