BandStars (010)
Strify POV
'Als ik het nou eens weer ga zingen, dan spelen jullie er wat bij voor de grap' zei ik. Iedereen pakte zijn instrument en ik begon te zingen. Het klonk allemaal voor geen meter. 'STOP!' schreeuwde ik uit door de microfoon en meteen was het stil. 'Laten we Jack maar bellen!' zei Kiro. 'Ik ben het daar mee eens!' zei Yu. 'Okay, we gaan Jack nu bellen' zei ik. 'Ik bel wel!' zei Romeo. Romeo pakte de telefoon en belde naar Jack om te vragen of hij nu kon komen. Gelukkig had Jack wel even tijd voor ons nu en hij zou er meteen aankomen. Na een tijdje ging de bel. Het was Jack. Hij hielp ons het lied helemaal goed in elkaar te zetten. We waren heel blij met het lied.
Een aantal weken later. De dag van de audities.
Kiro POV
Vandaag zijn de audities. Yu, Romeo, Luminor, Strify en Shin sliepen nog steeds in mijn huis. Toen iedereen wakker was, hebben we ons allemaal meteen helemaal klaargemaakt en we zijn meteen naar de concert hal gegaan waar we auditie moesten doen. We liepen in de concert hal een beetje rond, maar opeens zagen we 4 jongens die ook heel erg opvielen. We liepen naar ze toe. 'Hey!' zei ik tegen ze. Ze zeiden allemaal Hey terug. 'Hoe heten jullie en jullie band?' vroeg Shin aan ze. 'Wij zijn, Bill, Tom, Gustav en Georg en onze band heet Tokio Hotel' zei Bill. 'Cool! Wij zijn Strify, Yu, Kiro, Shin, Romeo en Luminor en onze band heet Cinema Bizarre!' zei Shin. 'Jullie lijken mij aardig!' zei Tom. 'Ja, jullie lijken mij ook aardig!' zei Luminor. We zijn met z'n allen bij elkaar gaan zitten, afwachten totdat we aan de beurt waren.
Reacties?
Reageer (1)
Yee! Tokio Hotel is in the picture:P
1 decennium geledenSnel verder!