Hailey Kush.

Voorzichtig loop ik door het pretpark. Vele kinderen rennen over de tegels heen, met hun ouders meeslepend. Een kleine glimlach staat al vanaf het begin van de dag op mijn gezicht, en lijkt er maar niet vanaf te willen. ‘Zullen we even snel hierin gaan, alsjeblieft?’, vraag ik smekend en wijs naar een attractie met rare auto’s. Hij laat mensen in de ronde slingeren. En net wanneer ik er heen wil lopen houd een hand me tegen. Vragend kijk ik achterom, en zie Chaz me vasthouden, maar niet aankijken. Hij heeft zijn blik gericht op zijn telefoon. ‘Nee, we gaan nu naar het uiteinde van het park’, zegt hij beslist, en typt wat op zijn telefoon. ‘oeh, heeft Chaz een lover waarmee hij heeft afgesproken daar?’, grijns ik breed en probeer mee te kijken op zijn telefoon. Maar hij houd beschermend een hand ervoor, terwijl hij doortypt. ‘Dan niet, we zien haar daar wel, of hem?’, vraag ik, maar Chaz kijkt niet op of om. Lachend ga ik naast Aïsha lopen die helemaal achteraan staat. Vrolijk haak ik mijn arm in de hare, en begin te huppelen. Al gauw komt het einde van het park in zicht, en zie ik vele picknick tafels staan. ‘Gaan we hier ergens zitten en wachten op je liefje Chaz?’, grijns ik breed, en zie hem opkijken van zijn telefoon. ‘Nee, “ze” is hier al’. ‘Dus er is hier een jonge dame voor jou? Oeh, laat mij raden wie het is’, grinnik ik en wil me arm losmaken van Aïsha en gaan zoeken, maar ze houd me stevig vast aan mijn arm. ‘Pest die jongen niet zo, en blijf gewoon even naast me lopen’, glimlacht ze onschuldig als ze mijn vragende gezicht zit. Wat vaag instemmend knik ik en laat mijn blik langs de tafels gaan, terwijl wij steeds verder te lijken lopen. Net wanneer ik geconcentreerd aan het kijken ben naar een familie aan een tafel, bots ik tegen Ryan aan. Met een plof val ik achterover. ‘Auw’, mompel ik zachtjes, waarna ik zwak begin te lachen. ‘Alles oké?’, hoor ik een bezorgde stem zeggen van dichtbij. Al gauw besef ik me dat die stem niet afkomstig is van Chaz, Ryan of Aïsha. Voorzichtig open ik mijn ogen, en knipper een paar keer om mijn bewegende beeld voor mijn ogen stil te krijgen. ‘Hoi, ik ben Hailey’, glimlach ik als ik een vreemde jongen te zien krijg. Hij is echt ontzettend leuk, zijn uiterlijk zou echt precies goed zijn voor mijn vriendje. Oké, back to the point. ‘Justin’, grijnst hij terug en steekt zijn hand naar me uit. ‘JIJ BENT HET’, glimlach ik enthousiast en probeer recht te staan, maar Aïsha houd me tegen. ‘Rustig aan Hailey, ik wil je niet weer bewusteloos hebben’, glimlacht ze verontschuldigend en kijkt me bezorgd aan. ‘En ik ook zeker niet’, grijnst Justin. Hij helpt me met opstaan, waarna ik mijn armen gelijk om hem heen sla. ‘Ik vind jou zo lief’, grijns ik tegen zijn shirt als verklaring van de spontane knuffel. Zacht hoor ik hem lachen.

----
Oké, ik voel me echt slim nu. Ik weet bijna alles te zeggen op zijn frans ;o Oké, misschien iets te overdreven, maar ik weet wel echt veel dingen die je daar miss nodig hebt! AAAH, oké, waarom zet ik dit hier neer? NOUJA, LOVEYOUGUYS. gheghe

Reageer (5)

  • Iheartcalum

    <33333333

    1 decennium geleden
  • xFaganax

    awwwh <33

    1 decennium geleden
  • iHeartBiebs

    Hahah Hailey is so lieff haha

    1 decennium geleden
  • Inger1234

    verder(H)

    1 decennium geleden
  • iBiebersGirl

    Aaah! Ze zijn eindelijk bij elkaar! oké, ze hebben nog niks, maar goed..
    Verder! (flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen