Proloog -
Hi everyone ^^
Mijn naam is May Verlinden. Ik ben vijftien jaar, maar niet voor lang meer ;^). Ja inderdaad, volgende maand word ik eindelijk zestien! Ik kijk er zeker naar uit, want het word een echt groot feest. Inderdaad, ik doe mee aan 'my sweet sixteen'. Het word tegek, maar dat is pas voor later :') Nu verder over mij, ik woon bij mijn vader. Mijn moeder is op jonge leeftijd gestorven. Ik heb ook nog een zus: Lea Joyce. Met haar kan ik altijd wel goed praten over jongens enzo, ik bof met zo'n zus. Mijn broer is een ander verhaal.. Hem zie ik bijna nooit, hij is altijd op tour, of gaan optreden.. Nu vragen jullie jullie zeker af wie mijn broer dan is. Wel, mijn broer noemt Jesse. Jawel, Jesse Arthur McCartney. Daarom zijn wij ook rijk en kan ik aan 'my sweet sixteen' meedoen. Natuurlijk heb ik dus ook een kleiner broertje: Timmy. Maar nu iets anders, jullie vragen jullie waarschijnlijk wel af waarom ik dan 'May Verlinden' noem? Wel, ik ben geadopteerd -_- Maar daar praat ik niet graag over, daarom praat ik over 'mijn gezin' alsof het echt mijn gezin is :^) Jesse en de rest zijn natuurlijk in New York geboren, maar ondertussen wonen we in New Jersey. But, you know enough now.
Bye x
Btw: ik zou graag verder doen met deze serie, maar dan heb ik wel reactie's nodig :')
Er zijn nog geen reacties.