May
And I can't even find the words
And you're on the way down
I can't wait to see you burn
Ik zit op mijn bed. Ik ben maar aan het na denken. Ja na denken, over hoe ik wraak zou nemen op Tom. Hier ben ik dus echt niet goed in... Ik bel even naar May om te vragen of ze eens wilt langs komen. 'Met May', hoor ik aan de andere kant van de lijn. 'Hééj, met mij!' antwoord ik snel. 'Ow Luna, waarom bel je?', 'Wel, kan je eens komen? Je weet dat ik wraak wil nemen op Tom, maar ik ben er echt niet goed in, en heb jou hulp nodig ^^' zeg ik. 'Oké, ik kom er meteen aan! Tot zoo!' hoor ik haar nog zeggen voor ze aflegt. Ik ga alvast naar beneden. Mijn ouders zijn er blijkbaar weer niet, fijn weer alleen thuis. Ik zet me in de zetel en zet de tv aan in afwachting. Ik ben nog niet lang aan het kijken of de bel gaat al. Ik doe de tv uit en wandel naar de deur. Jup, May is er ^^ Ik laat haar binnen en we gaan meteen naar onze kamer. 'Wel, weet je al iets?' vraag ik nieuwsgierig aan May. Ik zie May al naar me grijnzen en weet gewoon dat ze al een duivels plan heeft. 'Wel..' begint ze. 'Als ik nu eens naar hem ga, en ik versier hem . Dan ga ik met hem naar bed, en laat hem staan' zegt ze. Omg, meent ze dat nu? Is dit echt een duivels plan? 'May, dat kan je niet menen? Ik zie hem nog graag hoor, ik wil hem niet meer met meisjes in bed zien, dat is juist de bedoeling. Je wilt zeker gewoon met hem naar bed he?' zeg ik. Ze kijkt naar beneden. 'Sorry..' komt er dan nog uit. 'May.. Wat bezielt je toch?', opeens begint ze vreselijk hard te lachen. 'Wat lach je nou?' vraag ik raar. 'Meisje, maak je niet druk! Ik maakte maar een grapje ^^ Ik wil heus niet met de ex van m'n beste vriendin naar bed hoor!' zegt ze met een grote lach op der gezicht. 'Omg May, doe dat nooit meer!' zeg ik nu ook lachend. Ze lacht. 'Maar ik heb ook een echt plan hoor' zegt ze. 'Vertel^^' zeg ik lachend. 'Wel..'
Wauwie, lekker gemeen dat ik ben x']
Reageer (3)
oeee zupeer! egt te geweldig!!!!
1 decennium geledenIk wil door lezen dus snel verder!!
-pikt plaats in van May-
1 decennium geledenMwhiiii verder!
Super!
1 decennium geledenSnell verderr eh ?
x