Are you even listening when I talk to you
Do you even care what I'm going through
Your eyes stare and they're staring right through me
You're right there but its like you never knew me

Hi everybody! :]
Ik ga hier vanalles droppen zodat je meer te weten komt over mij natuurlijk! =')
Daar gaan we:


Piepz, mijn naam is Luna Star en ik ben 16 jaartje jong. Ik speel piano, gitaar en ik teken graag en veel. Vroeger liep ik vaak weg van huis, ik mocht thuis helemaal niet klagen. Ze gaven me echt alles, buiten één ding dat ik heel fel misten. Liefde. Daarom liep ik dus vaak weg en ging ik op een afgelegen plaats zitten om na te denken. Zo had ik dus de 'geweldige' Tom leren kennen. Ja, Tom Kaulitz. Hij was heel lief en we spraken veel met elkaar af. We leerden elkaar beter en beter kennen. En van het ene komt het andere. Yup, we werden een koppel. Hij was heel lief en oprecht. Hij beloofde nooit nog meer One Night Stands te hebben, hij wou hem richtten op één meisje. Mij blijkbaar :']. Ik geloofde hem en hij heeft het ook 2 jaar volgehouden. Tot die ene avond. Er waren veel mensen bij ons huis en we feesten erop los voor ons 2 jarige relatie. Ik zorgde wel dat Tom niet zat zou worden, zodat hij straks niet met iemand anders in bed zou liggen. Hij dronk dus vooral Cola, soms een pintje, maar niet zoveel. Hij was dus niet zat. Maar na een tijd vroeg een meisje genaamd Nona aan Tom waar de wc was. Tom ging dus met het meisje naar boven om de wc te laten toen. Niet erg denk je he? Dat was het ook niet, moest ze inderdaad naar de wc zijn gegaan. Maar dat was dus helemaal niet. De muziek stond luid en ze kwamen maar niet terug. Ik besloot naar boven te gaan. Bij de wc was ze al niet meer dus ging ik naar de kamer van Tom. Ik zette m'n oor tegen de deur en ja hoor ik hoorden iets wat ik liever niet wou horen. Om het zeker te weten, en dat er geen misverstand zou komen deed ik de deur op een kier. En ja hoor, ik deed de deur stil terug dicht en ging terug naar beneden. Het was over, zo over! Ik schreef een brief en ging terug naar boven. Ik schoof het onder de deur en ging dan terug naar beneden. Ik deed mijn schoenen aan en ging naar buiten. Weg van daar, en vooral weg van Tom! Hij had beloofd nooit meer een One Night Stand te hebben, of mij te bedriegen. Hij heeft zijn beloften verbroken, en hij heeft vooral mijn vertrouwen verloren. Hier gaat hij spijt van krijgen, zoveel spijt! Ik zal zorgen dat hij nooit meer een One Night Stand zou hebben, dat meisjes hem zelfs niet meer aanbieden. Ik zal zijn leven zuur maken. Mijn wraak zal zoet zijn!

Do You Want More? Reactions! x']

Reageer (2)

  • Geaa05

    Gnagnaaaa
    Ik houd hier van^^
    Lekker Tomi zwart maken!

    -IK KRIJG AL INSPIRATIE!-

    1 decennium geleden
  • TOMshit

    MOREMOREMOREMORE<33

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen