[De volgende ochtend]

Ik strek me uit en stap uit bed. 'Wacht, dit is niet mijn bed, waar ben ik in godsnaam?' Ik stap de kamer uit en ga naar beneden. 'Hmm.. En wie is deze sexy-jongen' dacht ik in mijn eigen, maar zei het gelukkig niet luidop. Hij keek even en glimlacht. 'Goeiemorgend, broertje' Broertje? Hallo, hier staat een onbekende meid voor u! Ik kijk raar en ga maar weer naar boven. Waar is hier de badkamer? Ow, gevonde (: Eindelijk een spiegel. Ik ga er snel voor staan. Omg... Ik schreeuw zo luid als ik kan! Wtf, wat is dit? Waarom zie ik er zo, zo .. Anders uit. En waar zijn die bobbie's (borsten =D) van me? Omg, nee. Ik ben een jonge! Dit kun je niet mene? *De deur vliegt razend snel open* 'Bill, wat scheelt er?' vraagt die jongen van daar net. 'Uhm, nee niks' 'Ow, oké. Als er iets is, ik ben beneden' zei hij nog snel voor hij weg ging. Bill? Hier is iets vreemd aan de hand .. En mijn stem .. Wat is daar mee gebeurd .. Bah. Omg, kan iemand mij zeggen wat hier aan de hand is!
Pff, ik bel Kiki wel even op.. 'Hallo met Kiki' hoor ik aan de andere kant van de lijn. 'Heej, ik ben het; Nina' zeg ik. 'Omg, wie ben jij? En waarom doe je je voor als Nina, ik hoor wel da ge ne jonge zijt ze' zegt ze verbaasd. Ow ja, mijn stem .. 'Nee, echt ik ben het Nina! Ik zit ergens weet ik veel waar, en ik ben wakker geworde als een één of andere Bill' zeg ik. 'Wow, da kan wel ni eh, wie zijt gij?' 'Heb ik net gezegd!' zeg ik geïrriteerd. 'Oké, wat is Nina haar grootste geheim?' vraagt ze dan. 'Dat ze, ik bedoel IK, meester Puttevils heb verleid na het school..' zeg ik met een piepstem. 'Omg, jij bent het dus echt!'

Reageer (1)

  • TOMLICIOUSx

    '<3 Suuper snel verder =D <3<3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen