Make it or hate it

Ik sluit mijn laptop af en gooi het lege zakje chips in de vuilbak. Ik wandel rustig naar beneden en vat mijn zus in de zetel. Ze kijkt naar Dora en ze is nogal plezierig aan het mee doen. Op dees uur nog Dora? Oh nee, ze heeft de dvd op gezet die ze gisteren samen met mama heeft gekocht. Ik zucht en ga voor de tv staan met mijn rug naar mijn zus toe. Ik zet het dvd-ding uit, mijn zus word woenend. Ze word nog kwader als ik de afstandbediening uit haar handen ruk. Ze loopt vloekend en halfwenend naar boven en dan hoor ik niks meer van haar. Ik zet het snel op MTV en merk dat A Shot At Love With Tila Tequila net begint. Ik blijf geïntreseerd kijken tot het einde. Als het gedaan is, is het indertussen al negen uur. Plots besef ik weer dat ik met vrienden had afgesproken vandaag om negen uur. Ik doe vliegensvlug mijn schoenen aan, neem mijn jas en rugzak en wandel naar buiten.
Ik wandel rustig naar de plek waar we hadden afgesproken en zie dan dat ze er al zijn. May, Kiki en Dolie. Ik begroet ze met een warme knuffel en een zoen op hun wang. 'Zullen we beginnen?' vroeg May al ongeduldig. We knikken allemaal grijnzend en nemen onze spuitbussen. We bekladden heel de muur met ons kunstwerk. Na een dik kwartier hebben we toch wel gedaan en wandelen we allemaal een andere kant uit. Als ik thuis ben smijd ik mijn rugzak ergens op de grond. Doe mijn schoenen uit en smijd mijn jas in de zetel. Ik loop de trap op en ga naar de badkamer. Daar ligt mijn pyjama al klaar en ik doe het vlug aan. Ik poets nog mijn tanden en doe mijn haar los. Ik huppel vrolijk naar mijn slaapkamer en kruip in mijn bedje, niet veel later ben ik al in dromenland (: .

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen