Helena
Hoi,
Ik dacht laat ik mij even voorstellen.
Ik ben Helena Jacobs en ik ben 17 jaar oud.
Ik woon in Haacht, een klein dorpje in het nog kleinere landje België. Ik zal heel even een beetje meer info geven; Haacht is zo 'n dorpje waar iedereen mekaar kent. Leuk, hoor ik jullie zeggen. Dat is het ook, als je niet diegene bent waarvan niemand iets moet hebben. Dan is wonen in zo 'n klein dorp met maar één school en maar één supermarkt verschrikkelijk. Wat dan weer geweldig is aan mijn dorpje is dat het vlak aan een meer ligt en omringd word door grote bossen.
Nu mijn huis, ik woon in een niet te groot maar ook te klein huis, samen met mijn vader. Officieel dan toch, mijn vader is namelijk altijd op zakenreis. Meestal naar Amerika dus zo vaak zie ik hem ook niet. Mijn moeder is overleden toen ik 7 was, auto ongeluk.
Doordat ik altijd alleen thuis ben, heb ik niet echt veel tijd om dingen te doen naast huiswerk, kuisen en koken; maar als ik dan toch een beetje vrije tijd heb dan trek ik vaak het bos in met mijn tekenspullen. Tekenen ontspant mij, net als lezen. Deels omdat dit dingen zijn die je alleen doen en deels omdat ik dat mijn leven voor heel eventjes kan vergeten. Maar begrijp mij niet verkeerd, ik heb absoluut geen last van zelfmedelijden. Ik zou alleen willen dat ik sterker was; dat ik met rust gelaten werd, misschien zelfs vriendinnen had.
Dit zou ik hebben geschreven moest men mij een paar maanden geleden hebben gevraagd mij voor te stellen. Ik had mij nooit kunnen voorstellen dat mijn leven in zo'n korte tijd zo hard ging veranderen.
Ik ben Helena, 17 jaar oud en dit is mijn verhaal.
Reageer (2)
@ dealunae
1 decennium geledenopruimen
Wauw, cool!
1 decennium geledenEven een vraaje: Wat is kuisen?
Snel verder aljeblieft, ik ben echt heeeel benieuwd hoe het gaat worden (:
xx <3