Foto bij why do you wanna help me out of my problems? ( Tom lovestory) 20

reacties ?

De volgende dag op school. Annelies: hey. Jij: ey. Annelies: hoe was het weekend? Je vertelde wat er allemaal was gebeurd en ook Annelies vertelde over haar weekend. Annelies: ik zou dat graffitiwerk wel eens willen zien. Jij:anders na school even? Annelies: is goed. De bel ging en jullie gingen naar jullie les toe: geschiedenis. Jij: pff ze zouden stomme vakken moeten verbieden. Annelies lachte eens waardoor jij ook begon te lachen. Jullie stopten met lachen toen de leraar met een boos gezicht binnen kwam gestapt. Jij:wow net een tomaat. En jullie moesten weer lachen. Leraar: Demi en Annelies stop met lachen en pak jullie spullen. Je keek de leerkracht geïrriteerd aan en pakte je spullen net als Annelies. Natuurlijk was het vandaag een schooldag zoals anders en werd je na zo’n kwartier al de les uitgezet. Je ging met Annelies even naar de speelplaats toe en stak daar een sigaret op. Toen je sigaret op was bleven jullie nog even babbelen tot jullie naar de volgende les wiskunde moesten. Jullie gingen weer naast elkaar zitten en luisterden naar haar saaie uitleg en dan begonnen jullie met de oefeningen maken. Na een aantal lessen zat de schooldag er eindelijk weer op. Jij: Annelies, moet ik je nu m’n kunstwerk laten zien? Annelies: ja. Jij:oké volg me maar. Je zag Annelies knikken en vervolgens reden jullie naast elkaar met de fiets. Niet veel later kwamen jullie aan bij de plek. Annelies: wow da’s echt mooi! Jij: dankje. Annelies: lang aan gezeten zeker. Jij:ja en zeker met die politie. Je zag Annelies lachen. Na nog een tijdje gebabbeld te hebben gingen jullie elk naar huis toe. Je zette je fiets in de garage en deed je schoenen uit. In de gang kwam je je moeder tegen. Moeder:en vanwaar zo laat? Jij: ehm ik was even met een vriendin weg. Moeder:zo lang? Jij:ja ik moest haar nog iets tonen. Je moeder keek je wantrouwend aan. Je liet het maar hoe het was en ging naar de keuken toe.

Reageer (2)

  • MAK3Y0URM0V3

    Cool, je schrijft soms best droog, weet je, daar hou ik wel van. --> Jullie stopten met lachen toen de leraar met een boos gezicht binnen kwam gestapt. Jij:wow net een tomaat. Nice, je moet snel verder schrijven.
    Helaas heb ik deze week weinig vrije tijd, ik heb proefwerkweek. En ik haat degene die dat verzonnen heeft.

    1 decennium geleden
  • jumbielove

    verder gaan

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen