~Justin Drew Bieber.
ik belde aan en een jongen deed open, Ik schatte hem rond de 17. "hoi, ik kom voor Angel" "dat wist ik" zei de jongen en hij draaide zich om. "Angel, er is iemand voor je" riep hij. Er kwam een klein meisje naar de jongen toe gelopen. "hee" zei Angel die aankwam gelopen. "hee, ik moet je iets vertellen" begon ik maar. "kom binnen" zei ze. Ik liep achter haar aan naar boven. Ze deed een grijze deur open en we kwamen in een kamer waar alles zwart wit was, er stond een bed, een kast, een bureau eigenlijk alle dingen voor in een slaapkamer. Ik ging op de bureaustoel zitten en Angel ging op het bed zitten. "wat moest je me vertellen?" ze lacht haar mooie witte tanden bloot. "ik heb per ongeluk tegen iemand over jou verteld, en die heeft het weer verder verteld" Ik keek haar aan, haar gezicht stond nog hetzelfde als daarnet, alleen was nu haar glimlach weg. "tegen hoeveel mensen heeft hij het doorverteld?" "tegen ongeveer 20 mensen" "en hebben die het weer verder verteld?" ik haalde mijn schouders op, ik denk het wel, maar dat ga ik niet zeggen. Ze haalde haar hand door haar haar. "wacht even" zei ze. Ik knikte. "Antoine" riep ze. Dezelfde jongen als net de deur open had gedaan kwam binnen. "wat is er?" vroeg hij. Angel vertelde het verhaal. "ik zei toch dat het niet slim was om Justin Bieber te gaan helpen, dat trekt teveel aandacht" Angel knikte, ze zei niks. "ik zal je helpen" zuchtte Antoine. "ik zal wel kijken wat ik kan doen, volg me" Angel en ik liepen achter Antoine aan. We kwamen in een kamer waar heel veel boeken stonden. "als er iets over is, moet het in een van deze boeken staan" zei hij. Hij pakte verschillende boeken en begon te bladeren, Angel deed hetzelfde. Ik kon niks doen, ik snapte niks van wat er hier gebeurde.

Reageer (1)

  • Europa

    Verderrr<33333333

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen