2.2
Samira schrok zich rot van de klappen die steeds dichter haar kant op kwamen. Ze keek om zich heen maar nergens kon ze Max vinden, de paniek in de club werd erger en ook Samira raakte in paniek omdat ze Max nergens kon vinden, ze wou hem uitleggen dat ze niet naar het feestje had moeten gaan. De paniek in de discotheek werd steeds maar erger en er verscheen overal rook. Samira hield haar shirt voor haar gezicht zodat ze de rook niet kon inademen maar het zicht in de club werd minder. Ineens werd ze van achter gepakt en de club uitgesleurd door een bekend iemand. Toen iedereen uit de club was wist Samira pas wie haar gered had uit de club, Max. Ze zaten samen buiten op de stoep waarna Samira hem het hele verhaal uitlegde en waarbij ook alles werd goedgemaakt.
Toen ze na een tijdje hoorde dat er in de club waar ze waren gevochten was en daarbij vuur was gemaakt was Samira geschrokken en wist dat ze nooit naar het feest had moeten gaan ze voelde zich dom dat ze niet in één keer naar Max was gegaan.Een traan rolde over haar wang en ze kroop dichter in de armen van Max. "Wat is er?"Vroeg hij toen hij zag dat er een traan over haar wang zag lopen. "Ik voel me stom, stom dat ik naar dit feest ben geweest."zei ze zachtjes. "Het geeft niet, dit had jij niet kunnen weten."zei hij en sloeg zijn armen om haar heen. "ik hou van je"fluisterde hij zachtjes en zoende zacht. "ik ook van jou"zei ze. Hij keek haar even aan "Weet je... ik wil dat jij de mijne word"zei hij verlegen. Ze keek hem even aan waarna ze licht begon te blozen "Ik wil de jouwe zijn"zei ze en sloeg zijn armen om haar heen.
"Maar toch moet ik jou één ding vertellen, ik heb tegen je gelogen."zei hij. Ze keek hem ongeloofwaardig aan. "Ik ben niet Max"Zei hij. Samira keek hem nu raar aan. "Ik zie aan je dat jij dus nooit voetbal kijkt."lachte hij. "hoe bedoel je?"zei ze 'Ik ben Ibrahim Afellay, geen Max maar ik was bang dat je op me sterrenstatus zou vallen in plaats van op de ware ik."Zei hij en keek haar doordringend aan. Ze zoende hem "Het maakt mij niet uit wie je bent, of je nou Max, Pim, Sjaak of Ibrahim Afellay heet ik hou van je zoals je bent"zei ze lachend en ze kroop warm tegen hem aan.
Reageer (2)
En tot hier had ik gelezen niet verder omdat jij niet verder was gegaan!
1 decennium geledenIk ga verder lezenxoxo
En dan zoen je ineens met Afellay hehe
1 decennium geleden