Foto bij 10.0 Until someone leaves

'My dog has more swag than you.' * 'You don't even have a dog.' * 'Exactly.'

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (34)

  • Favorite

    snel verder<3

    1 decennium geleden
  • DrBieber

    Oke, ik reageer echt superlaat op die hoofdstukje maar ik ben het hele weekend al weg en alles. Goeeed, waar waren we gebleven.. IK WIL SEKS IK WIL SEKS IK WIL SEKS IK WIL SEKS IK WIL SEKS. Maar alleen maar omdat Cassie Justin wilt, en andersom ook. En dat weten ze beiden. Fay en ik hebben het er soms wel eens over. Dan zegt ze dat Cassie een 'itch' is en dat zeg ik: 'je hebt gelijk Fay! Ik bedoel; ze wilt niet eens met Justin het bed induiken, like wth.' en dan geeft Fay me gelijk. Ik wou echt al een reactie op dit verhaal zetten toen ik het had gelezen, ehm dat was zondag geloof ik. Maar toen moest ik vet snel haasten en alles waaaaah. En toen lukte het me niet meer maar ik moet even kwijt dat ik jouw verhaal echt niet normaal ziek verslavend vind en ik nú verder wil lezen. Ik moet eerlijk bekennen dat ik geen idee heb of je al verder hebt geschreven maar ik heb 109 berichten van Quizlet in mijn hotmail omdat ik er drie dagen niet op ben geweest! Dat is echt fucking ziek hahahah. Daarom moet ik ook altijd elke dag mijn mail checken. Maar goed, that's not the point. The point is dat ik nu heeeeel erg moe ben maar toch de tijd neem om een lange reactie bij dit hoofdstuk neer te zetten omdat ik gewoon doodnietnormaal verslaafd ben aan je verhaal. Nu gaan Fay en ik verder met kaarten, dus excuseer ons voor een moment..

    1 decennium geleden
  • xROAR

    Verdaaarr

    1 decennium geleden
  • Roslyn

    snel verder!

    1 decennium geleden
  • Loco

    oewhhh verderr !

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen