Vuur?
If you wanna take it slow-oh-oh.
Catch up well now let's go-oh-oh.
Together we run the show-oh-oh.
'Doe je gordels om want we gaan zo opstijgen!' roept iemand plots. Ik doe mijn gordel om en Laura doet hetzelfde. Ik wacht vol ongeduld tot we opstijgen. En ja, we stijgen op. Laura is wat aan het rondkijken terwijl ik naar m'n I-Pod zit te luisteren. Opeens schud Laura me helemaal door elkaar. Ik doe de oortjes van m'n I-Pod uit mijn oren. 'Wat?' vraag ik geïriteerd. 'Kijk!' zegt Laur terwijl ze naar 2 jongens wijst. 'Omg, dat meen je niet!' zeg ik ongeloofelijk. 'Jawel hoor, dat zijn gewoon Bill en Tom! Ze gaan ook naar Hawaï!' zei ze super blij. 'Omg! Dat is geweldig!' zei ik. 'Dit word de leukste vakantie ooit!' zeg ik dan nog blij. Laura knikt. Ik luister weer naar mijn I-Pod en ik zie dat Laura zich constant omdraait om Tom te kunnen zien. Ik lach een beetje en kijk dan weer uit het raam. Het is echt prachtig zicht van hier boven! Ik kan echt niet wachten tot we in Hawaï zijn. Maar plots zie ik vuur door het raam. Ik heb het gevoel dat het van het vliegtuig kom en word bang. Ik zeg het tegen Laura en laat haar door het raam kijken. Voor ze iets kan zeggen breekt het vliegtuig in twee en valt de helft van het vliegtuig in het water.
Reageer (3)
1 decennium geleden.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Geweldig!!
Omg,Wat erg.
1 decennium geledenSnel verder..
Laat je me weten waneer de volgende is?
baai<$
verder!
1 decennium geleden