Foto bij Ch. O1.OO

Dit is Hailey Michelle Grace. x

Summer 2011.


Het was half 7 in de avond. Mijn moeder heeft een afspraak met Patty en ik ben weer verplicht om mee te gaan. 'Lieverd, kleed je netjes aan.' zei mijn moeder en ik knikte. ik rende naar boven en trok mijn inloopkast open. ik stapte erin en bekeek mijn kleren. 'mmh. eens zien. een zwarte broek, een witte bloes met een stropdas printje en mijn witte nieuwe Supras.' zei ik tegen mezelf en kleedde me om. Ik stapte uit de kast en deed hem dicht. Ik kamde mijn haren. ik liet ze los hangen en deed 2 grote ring oorbellen in. Ik deed wat mascara op en eyeliner. Ik stond op, keurde mezelf goed en liep naar beneden. 'mmh na die schoenen na, zie er goed uit.' zei mijn moeder en ik rolde met mijn ogen. We liepen de deur uit een stapten de auto in. Ik pakte mijn BlackBerry Torch en ging muziek luisteren. Ik staarde uit het raam en na een kort half uur waren we aangekomen bij het restaurant. We stapten uit en daar stonden Justin en Patty. Mijn moeder en patty begroeten elkaar en stelde ons voor. Justin's blik glijd over hele lichaam en hij beet op mijn lip. We liepen naar binnen en gingen aan een tafel zitten. Ik pakte de menu kaart en keek wat ze te bieden hadden. de ober kwam en we bestelde te eten en te drinken. Ik had een pizza besteld en een cola. na een kwartier wachten was ik het een beetje zat. Ik pakte mijn Blackberry Torch en ging op Twitter. 'Wachten op eten -.- Duurt freaking lang !' ik drukte op send en ging op msn. Ik heb een gesprek begonnen met Jayson. Na een half uur kwam het eten. Eindelijk !!

Reageer (1)

  • xBoyfriend

    LEUKLEUKLEUK snel verder <3333

    EN WITTE SUPRA'S WIL IK OOK!!!!!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen