Hawaï
It's too many tears to drown them out.
So hold on, hold on.
Hold on, hold on.
Ik word wakker door mijn kutwekker. Ik sla mijn wekker uit en kijk dan hoe laat het is. Het is 6 uur! Als het vakantie is om 6 uur opstaan! Maar dan besef ik me weer dat ik vandaag op vakantie vertrek met Laura! Ik sta meteen, neem wat kleren en ga naar de badkamer. Ik doe mijn pyjama uit en ga onder de douche staan. Ik douch me en doe daarna mijn paarse skinny broek. Ik doe er een simpel blousje over. Ik droog mijn haren en doe hat in een simpele staart. Dan doe ik mijn zwarte pul van Hello Kitty aan. Ik loop naar beneden en zet me aantafel. Ik smeer mijn boterhammen en eet ze snel op. Ik loop daarna naar boven en sleur mijn koffers de trap af. Ik doe nog vlug mijn zwarte all-stars aan en breng mijn koffers naar de auto. Ik prop mijn koffers in de koffer van de auto en roep naar mijn vader dat hij moet komen. Mijn vader komt er al snel aan. We vertrekken naar het vliegveld en ik zie dat Laura er al staat. Ik stap de auto uit en loop naar Laura. Ik geef haar en dikke knuffel en ga daarna terug naar de auto om mijn kofers te gaan halen ik sleur ze mee naar Laura en dan wandelen we samen naar de vliegtuig. We mogen onze koffers aan iemand geven die ze dan veilig wegzet. We wandelen naar het vliegtuig en gaan er dan in. We gaan naar onze plaatsen en gaan netjes zitten. Hawaï, here we come!
Reageer (2)
Hi,Leukerd.
1 decennium geleden