Foto bij This is going to be fun!

Ik heb net gedoucht in Riley 's badkamer en trek mijn David 's witte convers shirt aan. Hij komt gelukkig net over mijn kont dus ik kan gemakkelijk in mijn boxer eronder. Ik föhn mijn haar nog even zodat het niet zo nat meer is. Als ik op mijn Blackberry kijk zie ik dat het al half drie is. Snel poets ik mijn tanden nog even en loop dan de badkamer uit. We hebben met z'n alle besloten dat David op een luchtbed ligt op de grond, Riley in zijn eigen bed, Jaws en ik op de bank. Ik vind het best wel stom dat ik niet bij Riley mag we sliepen altijd bij elkaar in bed. Dus waarom nu niet? Jaws ligt al te slapen zo te zien en Riley ook. 'Schatje kom bij mij liggen' zegt David en gooit de dekens een stukje opzij. Ik kruip er in en draai mijn rug naar hem toe. Hij kruipt alweer heel dicht tegen me aan. Rustig val ik in slaap met David tegen me aan.

Ik schiet overeind als ik iets langs me voel gaan. Dan voel dat de hand van David is maar dit doet hij niet bewust want hij ligt te slapen. Nu heb ik best wel zin om bij Riley in bed te gaan liggen. Ik stap van het luchtbed af en loop naar Riley 's bed. Als ik hem aan tik kijkt hij me aan met een slaperig gezicht. 'Riley? Mag ik bij jou komen liggen?' Hij wrijft in zijn oog en klopt dan naast hem. Hij doet de dekens opzij en ik ga dicht tegen hem aan liggen. Dan slaat hij zijn linker arm om me heen en samen vallen we in slaap. Riley 's hand wrijft lichtjes over mijn wang. Ik knipper met mijn ogen en draai me om naar hem. 'Lekker geslapen?' vraagt hij. Ik knik en ga met mijn hand door zijn haar. 'Je haar blijft leuk' lach ik. Hij grinnikt en bloost. Opeens voel ik een arm rond mijn middel en bij mijn knieholtes. Ik word het bed uitgetild en naar de bank gedragen. Als ik word neergelegd hangt Jaws boven me en zegt 'Goedemorgen liefje' En geeft een kus op mijn voorhoofd. Riley schiet overeind en kijkt Jaws nogal boos aan. David die intussen wakker is geworden zit hem raar aan te kijken. Oké nog nooit eerder vonden drie jongens me tegelijk leuk! Echt nooit! Dit is echt vreemd. Ik ga van de bank af en loop snel naar de badkamer. Snel draai ik de deur op slot en loop naar mijn koffer die ik hier neer had gezet. Daar uit pak ik mijn toilettasje en een borstel. Als ik klaar ben met mijn tanden te poetsen pak ik uit mijn koffer een hemdje maar stop hem dan toch maar terug. Ik weet niet eens wat we gaan doen. Zal het maar even gaan vragen. De badkamer deur draai ik van het slot en hoor dan dat Riley en Jaws ruzie hebben. David staat er maar bij en weet niet wat hij ermee aan moet. 'Psst! David!' roep ik fluisterend. Hij komt naar me toe gelopen en vraagt 'Wat is er?' 'Waarom maken Jaws en Riley ruzie? En wat gaan we vandaag doen?' 'We gaan vandaag skaten denk ik en ze maken ruzie om jou' zegt hij en loopt dan weg naar beneden. Verbaasd kijk ik nog naar de nog steeds ruziënde Jaws en Riley. Dan schud ik mijn hoofd en ga dan terug naar mijn koffer. Oké ze vinden me allemaal leuk dus nu ga ik ze het eens lekker moeilijk maken. Grijnzend haal ik er een string uit mijn koffer. 'Dit gaat zo leuk worden' grijns ik zacht.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen