Yeah :3

Daar dacht Selena over na en keek naar Roy.Hij was bevriend met hém?Jake zou nooit bij de Narniërs komen.Al was het om Peter belachelijk te maken.Roy liet een grote glimlach zien en Selena gaf hem dan ook een kans.Zijn eerste en laatste kans voor altijd.’Gaat het?’vroeg Peter en sloeg zijn arm om haar heen,’Ik bedoel,hém.Alex zegt net dat hij vrienden is van Jake.’’Het gaat,’zei Selena met een vaste stem,’Jake zou nooit doen alsof hij de Narniërs leuk vind.Daarom geef ik Roy een kans.’’Dan is het goed,’zei Peter grijnzend,’Ik bedoel;ik zou niet willen dat je je dan ongemakkelijk gaat voelen.’’Het valt best wel mee,’zei Selena lachend.Toen ze bij het kasteel waren,liepen Edmund en Bella snel naar hen toe,gevolgd door Gabrielle en Selena.Hun blikken gleden naar Roy en nu was het Tòbey die aan de uitleg begon.’Dit hier is Roy Dawson.Hij is van Telmarijnse afkomst maar wilt,net als Alex hier,bij ons horen.Wij geven hem één kans.Jullie?’Ze knikten allemaal en gaven Roy een deftig handje.’Maar wat wij wilden vertellen,’zei Edmund ernstig,’Daniël is hier geweest.’’Wàt?!’zei Peter geschokt,’Hoe dat?’’Ik denk dat ik het woord beter aan Bella laat,’zei Edmund schouderophalend.’Oké dan,’zei Bella,’Edmund zat gek te doen met Lucy en Gabrielle toen ik naar buiten keek.Maar daar zag ik dus Daniël en waarschuwde Edmund,toen iemand op de deur klopte,dat niemand open mocht doen.Maar het was te laat,Edmund opende de deur,niet beseffend wie er achter zat.Dus de deur ging open en Daniël begint met Edmund te vechten.Het ging allemaal zò snel en Edmund deed het zò goed tot dat Lucy dapper was en haar dolk op Daniël mikte.Dat raakte hem in zijn arm.Hij schrok zo erg dat hij wegliep en zei “wacht maar tot de oorlog”’’Dappere Luus,’zei Peter en zette haar op zijn schouders.’Dàniël Darwin?’vroeg Evi,’Was dat jou broer niet?Die stòmmerik.’’Ik weet het,’zei Bella triest,’Hij is naar de andere kant overlopen.’’Of jij naar de andere kant,het is te zien in wiens standpunt je het bekijkt,’zei Edmund grijnzend.’Wat zei je Evi?’vroeg Roy,’Daniël stom?Dat vind ik niet.Hij is erg aardig tegen mij.’Caspian staarde hem achterdochtig aan.Na het eten gingen ze weer slapen.Roy dan maar bij Peter en Alex.Evi,Tobey en Nathalie met hun slaapzakken bij Selena en Gabrielle.

Reageer (3)

  • Pylae

    Daniël én aardig?

    dat moest even Nathalie.

    1 decennium geleden
  • HARREH

    Daniël en aardig? x3

    1 decennium geleden
  • Eef95

    Waar is 41?

    die ontbreekt

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen