Sorry die vervloekte examens ook!
Het spijt me echt liefste abotjes. Ten eerste heb ik meer inspiratie voor mijn andere verhalen en ten tweede heb ik examens dus ik kan niet veel schrijven de komende tijd. Sorry echt duizend keer het spijt me zo. Vergeef me alsjeblieft!!! Abo's van Ik,zij,wij kunnen vandaag een mailtje verwachten net als de abo's van 'een nieuwe wereld'
en heel misschien schud ik nog wel wat voor 'hoe alles kan veranderen' uit mijn mauw, maar voor dit verhaal weet ik echt niet wat ik moet schrijven dus de kans is groot dat de laatste dagen van deze week gewoon een kopie van het boek zijn op een paar details na. Tenzij een van jullie geniale breinen een briljant idee heeft wordt het even saai tot ze op date gaan! Later!!!
en heel misschien schud ik nog wel wat voor 'hoe alles kan veranderen' uit mijn mauw, maar voor dit verhaal weet ik echt niet wat ik moet schrijven dus de kans is groot dat de laatste dagen van deze week gewoon een kopie van het boek zijn op een paar details na. Tenzij een van jullie geniale breinen een briljant idee heeft wordt het even saai tot ze op date gaan! Later!!!
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (3)
hoe zijn je examens gegaan????
1 decennium geledensucces met je examens:)
1 decennium geledenik snap het.
1 decennium geledenheel veel suc6 met je examens en ik hoop dat je snel verderrrrrr gaat!