"hee Alex wat was jij nu egenlijk aan het doen in die stal?" vraagt de jongen met het bruine haar aan de blonde jongen die alez heete evenlater als ze in het bos zitten. de Oudste van de twee is Lucius hij was de gene die met de stalknecht stond te praten. Lucius heeft licht bruin haar tot net onder zijn oren en donker blauwen ogen hij is 19 jaar en dus de oudere broer van Alex. Alex is de jongen met de halflange blonde krulletjes en de groene ogen hij is 17 jaar oud. beide jongens zijn zon gebruind en mooi gespierd. Hun ouders zijn overleden in de grote oorlog toen ze nog klein waren.
"hee luus" zegt alex na een tijdje. "ja wat is er kleine broer" zegt Lucius met zijn ogen dicht tegen een boom aan liggend. "zullen we naar een ander dorptoe gaan??" vraagt Alex serius. Lucius doet zijn ogen open en kijkt naar zijn broertje die ondertussen aan het gras zit te plukken. "hoezo ??" vraagt hij rustig. "nou ik heb het hier wel een beetje gezien en daarbij heb jij alle meisje nu wel gehad denk ik" zegt Alex nog steeds niet op kijkend. Lucius krijgt een grijns op zijn gezicht en kinkt "dat is waar veel plezier valt hier niet meer te beleven maar hoe wil je dat dan gaan doen want ik ga dus niet weer weken lang lopen door de kou en vieze donkere bossen zonder eten".

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen