Foto bij Pov. Alicia


ik schrik wakker en zie dat Joyce belt snel opnemen!

Alicia: Heeiii schat!
Joyce: shawty!
Alicia: wat is er zo belangrijk? Ik lag nog in mijn bed!
Joyce: oh sorry! Ik wou weten wat jij aan deed vandaag.
Alicia: ik trek een kort broekje aan met een hempje met een los shirtje er over heen! Jij?
Joyce: oeeh leuk! Ik denk een kort broekje en dat nieuwe hempje met glitters er op!
Alicia: gaaf! Ik wil dat shirtje nog steeds halen! Maar k zie je op school! Ik moet namelijk snel doen want heb nog maar een half uur!
Joyce: is goed tot zooo shawty! Byeee
Alicia: tot zooo schat! Byebye

Snel onder de douche, me haren föhnen, make-up doen en eten!
Ik ren naar school(jaa ik woon maar 2 minuten van school lopen) en daar staat Joyce al te wachten. Sorry schat dat ik laat ben! Maar wat zie je er super uit! Joyce: you to shwaty! Kom dan gaan we naar de les, wat hebben we? Eeuh we hebben toch M&M? Joyce: oja, kut vak… maarr de nieuwe clip van Justin komt uit! Gaan we hem samen kijken?? Na school? Jaa zeker! snel lopen we naar de tafels achter in de klas naar onze andere vrienden(jaa we horen bij het populaire groepje;)) we aan er gezellig bij zitten en beginnen te praten over van alles en nog wat. Dan komt de leraar binnen en begint uit te leggen, super saai dus…

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen