Pov. Joyce
Samen met Alicia liep ik richting het strand hopend dat we Justin en Chaz tegen komen. We zitten rustig op het strand aan het water te praten over hoe leuk Justin en Chaz zijn.
Opeens horen we 2 jongens lopen we kijken om en…. OMB! Het zijn Justin en Chaz! We beginnen helemaal te giegelen en hopen dat ze ons gesprek niet hebben gehoord maar helaasze hebben ons gesprek gehoord en ze komen op ons af lopen. Justin: Heeii pretty ladies, we hoorden jullie praten over ons zijn jullie fan? Ik: eeuuh.. jaaa. Chaz: zin om met zijn alle iets te drinken?? Alicia: Jaaa!
we lopen rustig naar de strandtent en bestelen 4 cola. We gaan aan een tafeltje zitten Justin naast mij en Chaz naast Alicia. Na een tijdje te hebben gepraat krijg ik een sms van mijn moeder:
Waar blijf je het is al 10 uur en je moet nog huiswerk maken!
Kom NU naar huis!
Alicia! We moeten nu naar huis mijn ma is boos en wil dat we NU naar huis komen…
Alicia: fack hoe laat is het? Chaz: 10 uur… Zullen we ze anders naar huis brengen Justin? Justin: is goed kom Ladies!
*blieeebbliiebblieeb*
Kut wekker… het was allemaal maar een droom ik hoop zooo erg dat het echt gebeurt! Ik ben gewoon hopeloos verliefd op Justin! Snel Alicia bellen om te vragen wat zij aan doet naar school! Ik moet ook nog op schieten ook…
Reageer (1)
dit verhaal vind ik nu al leuk(lol)
1 decennium geleden