Foto bij Hoofdstuk 6

De volgende morgen word ik wakker van een piepend geluid naast me. Mijn wekker. Vermoeid stap ik uit bed en kijk op mijn klok. Half 6. Veel te vroeg maar dan heb ik lekker veel tijd om te ontbijten enzo. Na een lange douche loop ik naar beneden met mijn laptop. In de keuken maak ik een ontbijtje voor mezelf en plof op de bank. Op mijn laptop staat dat het kwart over 6 is. Nog ruim 1,5 uur dus! Ik log in op twitter en zie dat ik opeens echt iets van 10.000 followers erbij heb. Demeeste hebben iets van bieber in hun naam. Ik retweet wat tweets en dan begin Pretty Girls Swag af te spelen op mijn mobiel. een smsje. Voor als je het nog niet wist: Pretty Girls Swag is mijn ringtone. En já, ik weet dat het van Caitlin Beadles is, Justin Biebers ex, maar daarom is het niet mijn ringtone. Tis gewoon een super chill nummer. (: Maar terug naar het smsje. Het is van Justin: Zullen we morgen naar de bios gaan ofzo? XBieber ik haal mijn wenkbrauwen op, waarom XBieber en niet gewoon Bieber? Vaag. Normaal zou ik niet naar de bios mogen maar met Justin mag het vast wel. En het is morgen zaterdag dus dat is ook wel handig. Word je niet herkent dan? Sms ik terug. Na 5 seconden krijg ik al een antwoord. Ik doe wel een pruik en zonnebril op :) X. Wéér X! Okee ik dan ook! We hebben zelfs een speciale kamer voor vermommingen… mijn ouders hebben dat een keertje laten inrichten omdat we op mijn verjaardag een keer naar Disney World Paris wilden, maar we werden herkent en toen ging het niet door. Kan ik een pruik van je lenen?X smst Justin. Ja tuurlijk, kom morgen maar rond een uur of 1, dan kan je zelf kiezen. Okee tot morgen 1 uur. XXJB oke…. Nu zijn het 2 Xen! Denkt hij dat ik hem nu leuk vind ofzo? Dat kind is niet goed snik…

Reageer (1)

  • zeyno321

    Leuk snel veder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen