7 november
“Dit is het, maar hoe moeten we die steen tevoorschijn halen?” vroeg Victorix. “Het moet iets temaken hebben met de ware liefde.” Zei Pim die nadacht. “Zit die ware liefdetussen jullie 5?” vroeg Victorix. “Dat weten we dus niet.” Antwoordde Sterre. ‘Zouhet stemmetje gelijk hebben?’ vroeg Sterre zich af. ‘Zouden Raphael en ik…?’“De 2 geliefden moeten zeker hun handen op die stenen leggen. Je ziet mooi de afdrukken.” Zei Marcel. “Kom Raf, wij leggen onze handen er wel op.” ZeiAnastacia. ‘Straks zijn hun 2 nog de ware geliefden.’ Dacht Sterre triestig.Raphael zuchtte en legde zijn hand op de steen van de man. Die lichte op.Anastacia legde haar hand op de steen van de vrouw, maar die gloeide enverbrandde Anastacia’s hand. “Ik denk niet dat jij de vrouw voor Raphael bent.”Zei Pim die zijn best deed om niet te lachen. “Misschien moet jij proberen,Sterre.” Zei Raphael verlegen. Sterre liep langzaam naar de steen en legde haarhand er op. Beide stenen lichtten rood op en een grote steen kwam van uit hetaltaar naar boven. Sterre en Raphael lieten los. Waren zij echt de ware liefde?De steen lichte nog altijd rood op en bleef zweven. “Ik denk dat jullie moeten kussen.” Zei Victorix voorzichtig. Raphael en Sterre keken elkaar verlegen en blozend aan. Ze bogen langzaam naar elkaar toe.
Er zijn nog geen reacties.