Foto bij Deel 5 <3

het 5e deel <33

gaat tim achter mij staan en begint mij te schuren! dus ik kijk zo naar jou met een blik van: yeeeeaaaaah!!!! laat hij 1 hand los doet die in zijn broek zak en haalt dat papiertje er uit! en legt die zo tegen mij buik!!!!!!!!!!!! dus ik pak dat papiertje! en lees het!! ik draai me om kijk hem aan bloos en knik ja!!! hij geeft me een knuffel na de knuffel kijkt hij me aan ons gezicht is op 5 centimeter afstand en ik word tegen tim aan gedrukt precies met mijn mond op die van hem!!!!!!! dus wij ZOENEN!!!! je kijkt naar donny en voor je het wist was je weer aan het zoenen!!! komen die foto mensjes langs! en wij staan op zo'n manier dat het er gewoon leuk uit zag jij en ik stonden naast elkaar en tim en donny alle maal aan het zoenen maakt die man een foto(wij merken het niet) dus wij zijn klaar met zoenen en zien die mensen en hun laten de foto zien! dus wij kijken elkaar echt aan van: hihi, ik: wil je die foto opsturen naar dit email adres: xxmejusthatgirl@hotmail.nl?? die man: is goed hr komt voor elkaar!

komen samanta, salome en carmen langs lopen terwijl tim en donny ons een kus op onze wang geven! hun gezicht:öööö (zoooo leuk!!!!)

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen