Foto bij Deel 3 <3

het 3e deel <33

zegt tim: gelukkig kon ik je opvangen, ik: jhaa gelukkig wel! maar k denk dat het meevalt hr! ik kan zo gewoon weer dansen, daar kwamen de meneer en marleen die keek naar me en zei: chantalle wat heb je gedaan? ik: van het podium af vallen recht in ze armen, marleen keek naar hoe tim en ik zaten en zei: k wist niet dat je al bezet was chantalle, ik: ik ben NOG niet bezet, marleen: okeee 'knipoog' tim: ik ga heel even me trui uit doen... zie ik je zo weer? ik: jhaa ik zal wachten, 'tim ging ze trui niet alleen uit doen hij ging ook nog een briefje schrijven en die in zijn broek zak doen!! (er stond op: lieve Chantalle wil je verkering met me?? tim <3) meneer van EHBO: er is niks ernstigs alleen moet je enkel wel even in verband.. ik: ooohww!! als dat het enige is dan valt het erg mee en heeft het alleen maar in mijn voordeel gewerkt! ik krijg (heel toepasselijk) rood verband!! dus ik trek mijn hakken aan en tim en ik lopen naar de dans vloer(nog steeds hand in hand!!!!!!!!) zie IK jou en donny helemaal tegen elkaar aan schuifelen! het liedje stopte voor ik bij je was en ik hield tim tegen en zei: wacht heel even 'kijk'! tim die kijkt zo en zegt: wwooooooooooooww!! ik dacht niet dat dit ging gebeuren.....ik: ik wel ! weet je hoe leuk christine donny vind??!!!

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen