31 oktober - HALLOWEEN !!!
“Help! Kan iemand mehoren?! Help!” riep Anastacia. Ze bonkte op de dikke houten deur in de kerkervan het Gravensteen. “Ja, je vriendje komt je gezelschap houden.” Zei Dudugemeen terwijl hij Marcel bij Anastacia naar binnen smeet. Anastacia kon hemnog maar net ontwijken. Ze liep naar de deur maar die werd net voor haar neusdicht gesmeten. “Het laatste wat ik op dit moment wil is wel met jouopgescheept zitten.” Zuchtte Anastacia meer tegen zichzelf dan tegen Marcel. Marcel probeerde indruk te maken op Anastacia, maar toen hij zag dat het niet werkte, gaf hij al snel op. Dudu kwam binnen, maar deed dedeur meteen op slot. “Hier, brood en water.” Zei hij en hij smeet ze elk eenhalf brood toe. Meteen ging hij weer naar buiten en sloeg de zware deur toe.‘Dat brood ziet er raar uit.’ Dacht Anastacia. Toen zag ze dat Marcel meteeneen heel stuk in zijn mond stak met sambal die hij nog bij zich had. Bij dederde hap spuugde hij alles uit. “Water!! Dit is niet te eten! Veel te straf!”zei Marcel toen hij meteen de hele beker water leeg dronk. Anastacia begon toenook maar met kleine hapjes van het brood te eten. “Waarom kunnen ze geenceasarsalade met biologische kip geven! Nu is mijn menu helemaal in de war!”zei Anastacia. Ze legde het brood even neer, maar haar maag knorde. Na een paarhappen begon ze alsmaar donkerder te zien. Opeens zag ze met haar zonnebril opniets meer in de donkere kerker. Wat was er gebeurd?
Er zijn nog geen reacties.