het 1e deel <33
We waren op kerst gala en we stonden op dat podium! het liedje 'al i want for christmas is you' kwam op wij stonden zo te dansen zie ik in 1 keer tim staan op 2 meter afstand van me!! dus ik kijk hem zo aan en hij mij ook!! hij legt ze hand op zijn hart en doet net of die keihard klopt (snap je van boemboem dat hij met ze hand ze hart na deed) hij loop onder tussen naar mij toe!! komt in 1 keer die aap die het de hele tijd had gezien! dus die duwt me iets te hard dus ik val van dat podium recht in de armen van tim!!!! dus hij vangt me op en kijkt me aan! maar............. ik trok helemaal wit weg.....want ik had last van mijn enkel! ik: valt het erg op dat ik op je val?? hij: neeee lijkt maar zo maar gaat het?? jij: chan??? tim: ik regel dit wel ga jij maar gewoon dansen ofzo.... naar mij: zullen we anders even naar de EHBO gaan? ik: is goed! tim loop met mij in zijn armen weg! donny: TIM?? waar ga je naar toe?? (hij was ondertussen naast jou komen staan!) tim: ff naar EHBO! donny naar jou: snap jij het?? jij: chantalle viel van het podium in tim zijn armen en nu heeft ze last van haar enkel, donny: ooohw....en hij kijkt je heel lief aan! je zegt: ik ga heel ff naar tess enzo , dat zijn die meisjes daar!
Er zijn nog geen reacties.
Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen