Foto bij Deel 2 <3

het 2e deel <33

jij en donny waren ondertussen ook aan het praten: donny: snap jij het?? ik bedoel tim durfde nooit tegen haar te praten en nu is hij zo en zij oowk zo... jij: ik weet t niet zeker....maar......chantalle vond tim al leuk vanaf.....uhm ja....de aller eerste keer dat ze hem zag en miss vind tim haar oowk leuk.....en is er iets gebeurt ofzoow.....hij: misschien? hij kan niet stoppen met over haar praten hij word alleen al rood als ie naar der kijkt hij vraagt de hele tijd jhaa maar als ze mij niet leuk vind wat dan?? jij: nou dan! ze zijn gewoon verliefd hij: vind je miss iemand....soort van....zoals mij....leuk??(hij doet echt zo'n schattig gezicht: hij bloost glimlacht en kijkt verlegen maar stiekem toch een beetje cool echt een sweet face) jij: nou... k weet niet of ik iemand... zoals als jou... leuk vind want ik ken je nog niet echt... maar je uiterlijk daar val ik wel op, hij: dan moeten we elkaar maar even leren kennen hea, jij: is goed hr! miss afspreken?? hij: vanmiddag?? naar bios ofzoow.... jij: is goed ik zie je nar school(je geeft hem echt zo'n heel cutee hand kusjee! en hij bloost echt) jij: CHAN?! kom je??? we moeten naar de les(dat zei je omdat je zag dat ik iets TE rood was en we echt naar de les moesten)

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen