Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (2)

  • iBiebersGirl

    Nee! Niet stoppen!! :'(
    Ehm, Ian doet iets met Lisa waardoor zij inziet dat hij eigenlijk niets is. Ze komt in een dipje achtig iets ofzo, ze krijgt een drugsverslaving en probeert zelfmoord te plegen. Dan wordt Justin daar dus ook over ingelicht als ze in het ziekenhuis ligt en hij komt op bezoek. (Justin heeft op dit moment een nep-relatie met Selena voor publiciteit ofzo.)
    Ze krijgen uiteindelijk weer samen en hebben een poosje geluk. Dan gaat het weer bergafwaarts waar slaat dat woord op met Lisa, ze gaat weer aan de drugs, maar niet zo erg. Justin komt er achter en gaat haar helpen.
    Lisa wordt zwanger van Justin en ze krijgen een kindje of een tweeling of weet ik veel wat, in ieder geval kinderen. ik wil dit verhaal zo lang mogelijk door laten gaan, dus bedenk ik zoveel mogelijk
    Hun relatie gaat weer uit omdat Selena met Justin kuste. Wat hij helemaal niet wou, want hij heeft haar nooit gemogen! (A)
    Lisa gaat 's nachts bij Justin weg met het/de kind(eren) en laat Justin alleen achter. Justin komt er de volgende morgen achter als hij een alleen wakker wordt en later omdat er een briefje op tafel ligt met iets van dat Lisa naar "naam land" vertrekt mét hun kinderen. Justin houdt ontzettend veel van Lisa en gaat haar achterna, hij komt te laat bij het vliegveld en boekt daarna ook een vlucht naar "naam land". Hij moet en zal Lisa vinden. Hij vindt haar uiteindelijk ook en legt het hele verhaal uit, Lisa begrijpt hem en ze leven nog lang en gelukkig samen.
    Ik hoop dat je hier wat aan hebt, and I know, ik ben soms echt een drama queen, ik kan echt overdrijven met al die drama. (A)

    1 decennium geleden
  • FixAHeart

    Ze krijgt ruzie met Ian. Omdat hij allemaal dingen doet die zij niet wil. En dan gaat het uit. En dan wil ze Justin terug maar die doet gewoon moeilijk omdat ze het eerst heeft uitgemaakt.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen